تمرین سه شنبه

تمرین امروز(سه شنبه) تیم فوتبال استقلال در ورزشگاه صنایع دفاع برگزار شد.

 

به گزارش استقلال نیوز، تمرین تیم فوتبال استقلال از ساعت 11:30 امروز تمرینات آماده سازی خود را برای دیدار با ایرانجوان بوشهر در ورزشگاه صنایع دفاع برگزار کرد.

تمرین سه شنبه

تمرین سه شنبه

* یعقوب کریمی که روز گذشته با شفر جلسه جدایی اش از تیم را برگزار کرد در تمرین امروز حضور نداشت.

* جابر انصاری همچنان در تمرینات گروهی استقلال غایب است. این بازیکن امروز به صورت اختصاصی تمرین کرد و به دیدار فردا هم نمی‌رسد.

* فرشید اسماعیلی که در صورت برگزاری بازی در روز دوشنبه به مسابقه با ایرانجوان نمی‌رسید امروز در برنامه‌های گروهی آبی‌پوشان حضور پیدا کرد.این بازیکن مشکلی برای همراهی تیمش در دیدار با نماینده بوشهر ندارد.

* سجاد شهباززاده که از ناحیه کف پا دچار مصدومیت است در تمرین امروز حضور نداشت و به کلینیک رفت. به نظر می‌رسد شهباززاده به بازی فردای استقلال نمی‌رسد.

* بازیکنان استقلال در ابتدای تمرین امروز زیر نظر طاهری بدن‌های خود را گرم کرده و سپس در قالب دو گروه فوتبال بازی کردند. گلرهای استقلال نیز زیر نظر نامداری تمرین آماده سازی را پشت سر گذاشتند.

* مهدی رحمتی امروز با یک ماسک در محل تمرین حاضر شد. این بازیکن با گذاشتن ماسک و گرفتن عکس مقابل عکاس سایت باشگاه استقلال به شکلی جالب اعتراض خود را به آلودگی هوا نشان داد.

* محسن کریمی و بهنام برزای دو بازیکن استقلال که به لیست این تیم اضافه شده‌اند امروز پیش از شروع تمرین قرارداد خود را در هیات فوتبال ثبت کرده‌اند. کریمی می‌تواند استقلال را همراهی کند و برزای باید منتظر فسخ قرارداد یعقوب کریمی با استقلال باشد.

 

 

به گزارش استقلال نیوز، قرار است بازیکنان تیم استقلال بعد از پایان تمرین راهی منازل خود شده و بعد از چند ساعت در هتل المپیک اردوی پیش بازی را تشکل بدهند. این موضوع به دلیل حضور پرسپولیسی‌ها در هتل المپیک است و قرار است اتاق ها بعد از رفتن این تیم به ورزشگاه در اختیار استقلالی‌ها قرار بگیرد. این تیم فردا از ساعت 14:30 در ورزشگاه آزادی به مصاف ایرانجوان بوشهر خواهد رفت.

 
نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار