محمد نوری

سخنگوی کمیته فنی باشگاه استقلال گفت: استقلال چون باید در سه جبهه مبارزه کند و بدون شک به یک مهاجم خوب خارجی نیاز دارد.

 

به گزارش استقلال نیوز، محمد نوری عضو کمیته فنی باشگاه استقلال در گفتگو با خبرگزاری فارس، در خصوص شرایط این تیم بعد از صعود به جمع چهار تیم نهایی جام حذفی، نقل و انتقالات نیم فصل و شرایط مجتبی جباری در ادامه متن این مصاحبه را می خوانید:

* زمان می برد تا تمام تفکرات شفر در زمین پیاده شود

استقلال شرایط خوبی پیدا کرده و راه افتاده است. البته زمان می‌برد که شفر تمام تفکراتش را در زمین پیاده کند ولی خوشبختانه تیم از نظر دفاعی در شرایط مطلوبی به سر می‌برد و در فاز حمله کم‌کم در حال تغییر است. 

* باشگاه قطعا" باید نفرات مدنظر شفر را جذب کند!

استقلال قطعا یک مهاجم نیاز دارد چون این تیم باید در سه جبهه مبارزه کند و بدون شک حضور یک مهاجم خوب خارجی می‌تواند بار خط حمله را کم کند. شفر حتما احساس کرده که تیمش نیاز به بازیکن دارد و قطعا باید باشگاه نیز نفرات مدنظر او را جذب کند ولی از نظر کلی شرایط تیم کاملا بهبود یافته است. 

* هرگز نگفتم مجتبی جباری از استقلال می رود!

من در اظهارنظری درخصوص جباری گفتم جپاروف در شرایط مطلوبی به سر می‌برد و خوب بازی می‌کند اما هرگز نگفتم که مجتبی جباری از استقلال می‌رود. جباری بازیکن استقلال است و تصمیم‌گیرنده درمورد او سرمربی تیم خواهد بود،‌ من نمی‌توانم بگویم یک بازیکن می‌ماند یا می‌رود اما نظر فنی‌ام این است که کاری که جباری انجام می‌دهد را جپاروف به خوبی طی هفته‌های اخیر انجام داده است. بدون شک مجتبی جباری بازیکنی است هرگز زحماتش از یادها فراموش نخواهد شد. 

* نام رقیب برای قهرمان شدن در جام حذفی برایمان فرقی ندارد

اگر پرسپولیس در جام حذفی بود قطعا همه چیز شیرین‌تر می‌شد اما جام حذفی است و هزار شگفتی. صنعت نفت تیم خوبی است و من بازی آنها مقابل پرسپولیس را دیدم ولی اعتقاد دارم اگر قرار باشد استقلال قهرمان باشد نام رقیب نباید برایش فرقی کند.

اخبار استقلال

دیدگاه‌ها  
Farhad Abedi
0 #1 Farhad Abedi 1396-10-01 17:24
اقای نوری کلا از زمانی که عضو کمیته دکوری فنی شده حرف زیاد میزنه و در مورد همه مسائل نظر میده. امیدوارم باشگاه در مورد این مسئله با ایشون صحبت کنند. اقای شفر یه مربی کاربلد، با تجربه و حرفه ایست و اصلا نیازی به چنین کمیته ایی نیست .
نقل قول کردن
نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار