ترکیب استقلال مقابل نفت آبادان

ترکیب استقلال تهران برای دیدار مقابل صنعت نفت آبادان از هفته شانزدهم لیگ برتر فوتبال کشور اعلام شد.

 

به گزارش استقلال نیوز، بازیکنان منتخب کادر فنی تیم فوتبال استقلال برای دیدار مقابل صنعت نفت از بازی های هفته شانزدهم  لیگ برتر به شرح زیر خواهد بود:

سید حسین حسینی، سید مجید حسینی، روزبه چشمی، وریا غفوری، میلاد زکی پور، سرورجپاروف، امید ابراهیمی، داریوش شجاعیان، فرشید باقری، محسن کریمی، علی قربانی

 

شماتیک ترکیب

 

به گزارش استقلال نیوز، امروز وینفرید شفر استقلال را با ۳ تغییر راهی میدان خواهد کرد.  

* سید حسین حسینی مطابق گذشته گزینه اول پیرمرد آلمانی درون دروازه خواهد بود.

** قلب دفاع استقلال را همانند بازی‌های قبل چشمی و حسینی در اختیار دارند.  وریا غفوری با توجه به بازی درخشان مقابل ایرانجوان یکی از مهره های کلیدی شفر در دیدار امروز خواهد بود اما اتفاق عجیب در ترکیب دفاعی استقلال، قرار گرفتن زکی‌پور به جای نور‌افکن در دفاع چپ است. باید دید چرا شفر نورافکن آماده را از ترکیب بیرون گذاشته؟

*** در خط میانی هم شاهد تغییری دفاعی هستیم. بطوریکه فرشید باقری به خط میانی اضافه شده تا به همراه ابراهیمی، جپاروف و شجاعیان کمربند میانی استقلال را تشکیل دهند. شاید شفر برای مهار خط هافبک نفت خصوصا" کرار، چنین تصمیمی اتخاذ کرده است.

**** مهاجمان استقلال در این دیدار قربانی و محسن کریمی خواهند بود. به نظر می‌رسد شفر به بازی قربانی اعتقاد دارد که با توجه به بازی پر انتقادش مقابل ایرانجوان باز هم از او به عنوان مهاجم اول استقلال استفاده کرده. دیگر مهاجم استقلال در این دیدار محسن کریمی است که با توجه به بازی درخشانش در مدت زمان کوتاهی که برابر ایرانجوان به میدان رفته بود، اعتماد شفر را جلب و اسماعیلی را نیمکت نشین کرد.

ضمن اینکه بازیکنان نیمکت نشین استقلال در این دیدار  عبارتند از: سید مهدی رحمتی، خسرو حیدری، جابر انصاری، مهدی قائدی، امید نورافکن، پژمان منتظری، بهنام برزای، فرشید اسماعیلی و لئاندرو پادوانی.

 

اخبار استقلال

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار