نیمه نخست استقلال و نفت آبادان

نیمه نخست دیدار تیم‌های فوتبال استقلال و صنعت نفت آبادان با برتری 2 گله  آبی‌پوش پایتخت خاتمه یافت.

 

به گزارش استقلال نیوز، تیم های استقلال تهران و نفت آبادان در هفته شانزدهم در ورزشگاه آزادی تهران مقابل هم قرار گرفتند که نیمه اول با پیروزی 2 بر صفر استقلال به پایان رسید.

محسن کریمی در دقیقه 16 و وریا غفوری در دقیقه 42 گل‌های استقلال را در نیمه نخست به ثمر رساندند.

حسین زرگر قضاوت این دیدار را بر عهده دارد.

* ترکیب استقلال

سیدحسین حسینی، سیدمجید حسینی، روزبه چشمی، وریا غفوری، میلاد زکی‌پور، امید ابراهیمی، فرشید باقری، سرور جپاروف، داریوش شجاعیان، محسن کریمی و علی قربانی

* ترکیب صنعت نفت

داود نوشی‌صوفیانی، علی عبدالله‌زاده، مگنو باتیستا، امین درویشی، آگوستو سزار، محمد کرار جاسم، حسین ساکی، حسین بغلانی، محمدزبیر نیک‌نفس، لوسیانو پریرا و مسعود ابراهیم‌زاده

* دقیقه 7:کرار جاسم از فاصله 30 متری توپ را روی یک ضربه ایستگاهی به سمت دروازه استقلال شلیک کرد، اما سید حسین حسینی با یک شیرجه بلند توپ را از گوشه دروزاه به کرنر فرستاد.

* دقیقه 8: سانتر کرار از سمت راست دروازه استقلال با ضربه سر آگوستو سزار همراه شد، اما توپ در بین راه به مدافع استقلال برخورد کرد و به کرنر رفت.

* دقیقه 12: شوت امید ابراهیمی از پشت محوطه جریمه صنعت نفت توسط نوشی‌صوفیانی به کرنر فرستاده شد.

* دقیقه 16:داریوش شجاعیان توپ را از میانه میدان به جلو برد و پس از نزدیک به 20 متر حرکت، با یک پاس عمقی به درون محوطه جریمه صنعت نفت، محسن کریمی را صاحب توپ کرد تا این مهاجم جوان با ضربه‌ای دقیق گل اول استقلال را به ثمر برساند.

* دقیقه 19: شوت مهاجم صنعت نفت از گوشه محوطه جریمه استقلال به سمت دروازه روانه شد و در حالی که آگوستو سزار می‌توانست مقابل دروازه به توپ ضربه بزند، اما توپ از جلوی پایش عبور کرد و تکل او برای رسیدن به توپ و گلزنی بی ثمر ماند.

* دقیقه 23: کرار باز هم شانس خود برای گلزنی را روی یک ضربه ایستگاهی از فاصله نزدیک به 30 متر امتحان کرد، اما حسینی باز هم این مهاجم عراقی را با یک شیرجه زیبا ناکام گذاشت و توپ را به کرنر فرستاد.

* دقیقه 27: مگنو باتیستا به دلیل خطا بر روی فرشید باقری با کارت زرد داور جریمه شد.

* دقیقه 42: وریا غفوری از پشت قوس محوطه جریمه اقدام به شوتزنی کرد که توپ پس از برخورد در میانه راه به مدافع حریف، منحرف و تبدیل به گل دوم استقلال شد.

 

اخبار استقلال

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار