najaf nejad 525x350

رئیس هیئت مدیره باشگاه استقلال با بیان اینکه بازیکن شاخصی در بین ایرانی ها نبود که به استقلال بیاوریم، گفت: دنبال یک بازیکن ملی پوش خارجی هستیم که بتواند نیازهای سرمربی استقلال را برطرف کند

 

به گزارش استقلال نیوز، مقداد نجف نژاد در پایان جلسه اعضای هیئت مدیره با کادر فنی و بازیکنان استقلال که در کمپ زنده یاد ناصر حجازی با بیان این مطلب که جلسه خوبی را برگزار کردیم گفت: نقطه نظرات طرفین را شنیدیم و تمام تلاشمان را خواهیم کرد تا بتوانیم نیازهای کادر فنی و بازیکنانمان را برآورده کنیم.

وی تصریح کرد: به اعتقاد من این جلسات باید بیشتر برگزار شود تا بتوانیم در کنار یکدیگر و با همفکری با هم مشکلات را برطرف کنیم.

مقداد نجف نژاد افزود: روز دوشنبه و در باشگاه جلسه هیئت مدیره برگزار خواهد شد تا بتوانیم هر چه زودتر مشکلات مالی بازیکنانمان را برطرف کنیم.

رئیس هیئت مدیره باشگاه استقلال در خصوص مشکلات مالی بازیکنان نیز گفت: من امروز با آنها صحبت کردم و ظرف روزهای آنها سعی داریم تا باز هم مبلغی از قرارداد آنها را پرداخت کرده تا مشکلات آنها مرتفع شود.

نجف نژاد در خصوص وضعیت فعلی تیم نیز گفت: خوشبختانه تیم در نیم فصل اول نتایج خوبی کسب کرد و صدرنشین لیگ بود و من به کادر فنی گفتم با همین نفراتی که در اختیار دارید و با گرفتن یک ملی پوش خارجی می توانید در نیم فصل دوم نیز عملکرد خوبی داشته باشید که حتی به مقام قهرمانی نیز برسید.

وی در پاسخ به این سئوال که استقلال نتوانست در نیم فصل بازیکن شاخصی را جذب کند، گفت: با حرف شما موافق هستم اما استقلال الان در حال حاضر از بازیکنان خوبی برخوردار است و با همین نفرات هم می تواند در نیم فصل دوم موفقیت را بدست بیاورد.

رئیس هیئت مدیره باشگاه استقلال در پاسخ به این سئوال که آیا با بازیکن خارجی به توافق رسیده اید یا خیر گفت: هنوز در این خصوص به توافق نرسیده ایم اما بدنبال جذب یک بازیکن خارجی که ملی پوش باشد هستیم تا بتواند نیازهای سرمربی استقلال را برآورده کند.

نجف نژاد در پایان و در پاسخ به این سئوال که آیا امروز این بازیکنان به خاطر پیروزی های اخیرشان در نیم فصل اول پاداش داده اید یا خیر گفت: بحث پاداش در میان نبود اما مطمئن باشید به موقع به بازیکنان پرداخت خواهیم کرد

 

مهر

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار