8529da6b 128a 4402 97de 76665bd3b6bf

مربی تیم استقلال گفت: برد و باخت در مسابقات تدارکاتی برای کادر فنی ما اهمیت چندانی ندارد.

 

به گزارش استقلال نیوز، سیروس دین محمدی درباره آخرین وضعیت استقلال اظهار داشت: شرایط تیم پس از دوران بدنسازی پرفشاری که داشتیم روز به روز بهتر می شود و امیدوار هستیم تا روز بازی با ذوب آهن به وضعیت مطلوب دست پیدا کنیم.

وی با اشاره به دوبازی تدارکاتی این تیم در هفته گذشتته خاطرنشان کرد: ما یک بازی را بردیم و یک بازی را باختیم. در حالی که به هیچ وجه برای برد و باخت به میدان نرفته بودیم. هدف ما در بازی های تدارکاتی شناخت هرچه بهتر وضعیت فنی تیم و همچنین وضعیت جسمانی بازیکنان است

مربی استقلال ادامه داد: آنچه مدنظرمان بود را متوجه شدیم و با یک بازی تدارکاتی دیگر تا قبل از شروع لیگ شناخت مان از وضعیت جسمی و فنی تیم کامل تر می شود. البته از امروز بازیکنان تیم امید هم به طور کامل کنار تیم حضور پیدا می کنند و با کامل تر شدن تیم همچنین رسیدن مصدومان مان در شرایط بهتری قرار می گیریم. در واقع ما این بازی های تدارکاتی را به منظور ورود هرچه پرقدرت تر به لیگ در نظر گرفته ایم.

دین محمدی تاکید کرد: تیم در شرایط جسمانی و فنی خوبی به سر می برد و با برنامه ریزی که صورت گرفته تا زمان شروع لیگ به آمادگی مدنظر دست خواهیم یافت. ضمن اینکه مسئولان باشگاه هم قصد دارند مشکلات مالی بازیکنان را برطرف کنند که در این شرایط تیم با شرایط جسمی و روحی مناسب به لیگ باز می گردد.    

کاپ

 

 

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار