نمرین سه شنبه

تمرین امروز(سه شنبه) تیم فوتبال استقلال در ورزشگاه صنایع دفاع برگزار شد.

 

به گزارش استقلال نیوز، تمرین امروز تیم فوتبال استقلال از ساعت 13 امروز در حالی برنامه‌های آماده سازی خود را در ورزشگاه صنایع دفاع تهران پیگیری کرد که وینفرد شفر و پسرش بعد از مرخصی یک روزه و شرکت در مراسم کریسمس در امارات به تهران بازگشته و سرمربی آلمانی مجددا تمرینات این تیم را زیر نظر گرفت.

* پیش از آغاز تمرین شفر برای دقایقی با بازیکنان استقلال صحبت کرد.

* سجاد شهباززاده مهاجم استقلال در تمرین امروز حضور نداشت. این بازیکن به علت مصدومیت به دیدار با استقلال خوزستان نمی‌رسد اما از بعد از این دیدار در تمرینات آبی پوشان شرکت خواهد کرد.

* یکی از نکات قابل توجه تمرین امروز حضور تمامی بازیکنان این تیم در برنامه‌های تاکتیکی مد نظر شفر بود. در این مدت معمولا استقلالی‌ها نفراتی را جدا از کارهای تاکتیکی در اختیار تیم پزشکی داشتند اما امروز تنها در غیاب شهباززاده با نفرات کامل تمرین کردند.

* در ابتدای تمرین امروز بازیکنان زیر نظر ساناک بدن‌های خود را گرم کرده و سپس نوعی فوتبال هجومی را در نیمی از زمین در دستور کار قرار دادند. در مرحله بعد نیز فوتبال درون تیمی انجام شد.

به گزارش استقلال نیوز، بازیکنان تیم استقلال فردا آخرین تمرین خود را قبل از سفر به اهواز انجام می‌دهند و سپس راهی خوزستان خواهند شد. دیدار تیم‌های استقلال خوزستان و استقلال ساعت 14:30 روز پنجشنبه در ورزشگاه غدیر شهر اهواز برگزار خواهد شد.

 

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار