ترکیب استقلال

ترکیب استقلال تهران برای دیدار مقابل هم نام خوزستانی از هفته هفدهم لیگ برتر فوتبال کشور اعلام شد.

 

به گزارش استقلال نیوز، بازیکنان منتخب کادر فنی تیم فوتبال استقلال برای دیدار مقابل استقلال خوزستان از بازی های هفته هفدهم لیگ برتر به شرح زیر خواهد بود:

سید حسین حسینی، سید مجید حسینی، روزبه چشمی، وریا غفوری، امید نورافکن، سرورجپاروف، امید ابراهیمی، داریوش شجاعیان، فرشید باقری، محسن کریمی، علی قربانی

 

شماتیک ترکیب مقابل استقلال خوزستان

 

در دیدار امروز، وینفرید شفر تنها با یک تغییر استقلال را روانه میدان می کند تا اولین برد خارج از خانه خود را با آبی پوشان بدست بیاورد.

* سید حسین حسینی همچون گذشته سنگربان آبی هاست. او در این دیدار به دنبال شکستن رکورد وحید طالب لو خواهد بود.

** تنها تغییر امروز استقلال در خط دفاعی و آن هم به اجبار اعمال شده. میلاد زکی پور بدلیل 3 کارته بودن از ترکیب خارج شده و امید نورافکنکه بازی های خوبی را در پست دفاع چپ برای استقلال انجام داده، بعد از یک بازی دوباره به ترکیب اصلی اضافه شد. سید مجید حسینی و روزبه چشمی دفاع وسط های استقلال خواهند بود و وریا غفوری که این روزها بسیار آماده نشان داده در دفاع راست یکی از امیدهای آبی پوشان خواهد بود.

*** فرشید باقری بعد از نمایش خوبش مقابل نفت آبادان در این دیدار هم در کنار امید ابراهیمی، سرور جباروف و داریوش شجاعیان؛ خط میانی استقلال را تشکیل خواهند داد. در حال حاضر بهترین خط هافبک لیگ در اختیار استقلال و وینفرید شفر است و کمتر تیمی توان مقابله با هافبک های آبی پوشان پایتخت را دارد.

**** در خط حمله شفر باز هم به قربانی بازی داد تا نشان دهد به او اعتماد و اعتقاد دارد. محسن کریمی که برگ آس استقلال مقابل نفت آبادان بود، امروز هم با انگیزه بالا به دنبال گلزنی و تثبیت جایگاهش در ترکیب اصلی استقلال خواهد بود.

 

اخبار استقلال

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار