حواشی دیدار استقلال تهران و خوزستان

روزبه چشمی و سرور جپاروف با دریافت کارت زرد در دیدار مقابل استقلال خوزستان از باری مقابل تراکتورسازی محروم شدند.

 

به گزارش استقلال نیوز، در هفته هفدهم لیگ برتر در ورزشگاه غدیر اهواز، تیم فوتبال استقلال تهران در دیداری برتر با 3 گل هم نام خوزستانی خود را درهم کوبید. این دیدار حواشی ای در بر داشت که در ادامه مشاهده خواهید کرد:

* در ابتدای این دیدار، بازیکنان دو تیم بنرهایی به مناسبت وفات حضرت معصومه (ع) و 9 دی، روز بصیرت و میثاق امت در دست داشتند.

* با آمدن وینفرد شفر به کنار زمین، هواداران استقلال سرمربی تیم خود را به شدت تشویق کردند.

* پیش از شروع بازی، شفر به سمت نیمکت استقلال خوزستان رفت و با کادر فنی این تیم خوش و بش کرد. این در حالی است که همیشه نیمکت‌نشینان تیم میزبان به استقبال تیم میهمان می‌روند.

* حدود 24 هزار هوادار در ورزشگاه حضور دارند. همچنین تعدادی از تماشاگران فولاد هم به ورزشگاه آمده‌اند و به تشویق استقلال خوزستان می‌پردازند.

* سید حسین حسینی دروازه‌بان استقلال پیش از بازی به سمت کریم بوستانی، مربی آبی‌پوشان خوزستانی رفت. بوستانی پیش‌تر در استقلال، مربی حسینی بود.

* روزبه چشمی به دلیل خطا روی بازیکن حریف در دقیقه 19 از داور کارت زرد گرفت و 3 اخطاره شد. بنابراین او در دیدار مقابل تراکتورسازی غایب خواهد بود.

* محسن کریمی در دقیقه 43 بازی، پشت محوطه جریمه استقلال خوزستان سرنگون شد که سیدعلی داور دیدار، اعتقادی به خطا نداشت. این تصمیم داور، اعتراض شدید شفر را به دنبال داشت.

* سرور جپاروف پس از درگیری با فرزاد بهمنی در دقیقه 60 از داور کارت زرد گرفت تا او هم 3 اخطاره شود و دیدار مقابل تراکتورسازی را از دست بدهد.

* در دقیقه 65 که پژمان منتظری قصد داشت به جای جپاروف به زمین بیاید، تماشاگران استقلال به شدت جپاروف را تشویق کردند. در این صحنه امید ابراهیمی قصد داشت بازوبند کاپیتانی را به بازوی منتظری ببندد که منتظری آن را نپذیرفت.

* سید حسین حسینی دروازه‌بان استقلال که در 6 دیدار قبلی این تیم در لیگ برتر گلی دریافت نکرده بود، رکورد گل نخوردن وحید طالب‌لو در استقلال را شکست. طالب‌لو پیش‌تر موفق شده بود 660 دقیقه دروازه خود را بسته نگه دارد. حسینی این رکورد را با بسته نگه داشتن دروازه استقلال در این دیدار به رکورد 698 دقیقه‌ بسته نگه داشتن دروازه استقلال رسید.

* پس از پایان مسابقه و زمانی که وینفرد شفر قصد ورود به نشست خبری داشت، تماشاگران زیادی به سوی او آمدند و با او سلفی گرفتند. همین مسئله سبب ناراحتی و عصبانیت ساشا شفر، پسر و دستیار سرمربی آبی‌پوشان شد. 

* هجوم افراد غیر خبرنگار به میکسدزون باعث شلوغی در محل مصاحبه بازیکنان شده بود و همین مسئله هم باعث ناراحتی بازیکنان استقلال و مصاحبه نکردن آنها شد.

* بازیکنان استقلال به دلیل ازدحام و شلوغی زیاد در میکسدزون ورزشگاه غدیر، از در پشتی استادیوم را ترک کردند. 

 

اخبار استقلال

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار