پرورش خواه

پیشکسوت استقلال گفت: زمانی که بازیکنان در یک تیم حاشیه امنیت داشته باشند و فکر کنند تحت هر شرایطی در ترکیب ثابت هستند باید فاتحه آن تیم را خواند.

 

به گزارش استقلال نیوز، بهروز پرورش خواه پیشکسوت باشگاه استقلال در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به بازگشت اعتماد به نفس و خودباوری به بازیکنان استقلال خاطر نشان کرد در حال حاضر هیچ بازیکنی در استقلال از اینکه در ترکیب اصلی شفر جای داشته باشد مطمئن نیست.

* اعتماد به نفس به تیم استقلال بازگشته

بازیکنان استقلال به خودباوری رسیدند و اعتماد به نفس به این تیم بازگشت و همین موضوع باعث شد تا روند این تیم تغییر کرده و به قول معروف تیم روی غلطک بیفتد و نتایج خوبی بگیرد.

* استقلال برای لیگ قهرمانان به یکی دو بازیکن دیگر نیاز دارد

شرایط تیم الان خوب است اما به اعتقاد من هنوز هم به یکی دو بازیکن نیاز است تا تیم تکمیل شود و به خصوص در لیگ قهرمانان آسیا مقابل تیم های قدر آسیایی کم نیاورد.

* در استقلال هیچ بازیکنی حاشیه امنیت ندارد!

زمانی که بازیکنان در یک تیم حاشیه امنیت داشته باشند و فکر کنند تحت هر شرایطی در ترکیب ثابت هستند باید فاتحه آن تیم را خواند. یک تیم زمانی تیم می شود که هیچ بازیکنی در آن حاشیه امنیت نداشته باشد و هیچ بازیکنی فکر نکند که اگر یک روز در ترکیب ثابت نباشد تیمش ضربه می خورد. پرسپولیس مدتی می شود که به این مرحله رسیده و خدا را شکر در استقلال هم این شرایط ایجاد شده و الان هیچ بازیکنی از پیش فیکس نیست.

* شفر در رابطه با قائدی و اسماعیلی حرفه ای عمل کرد!

مثلا قائدی و اسماعیلی که دو بازیکن فیکس استقلال بودند به دلیل حواشی که در فضای مجازی برای آنها ایجاد شده بود به راحتی توسط شفر کنار گذاشته شدند. اسماعیلی که یکی از ثابت ترین بازیکنان این فصل استقلال بود خیلی راحت کنار رفت و بازیکنی که به جای او به میدان آمد ستاره زمین شد. حالا اسماعیلی چقدر باید زحمت بکشد تا دوباره به ترکیب ثابت بازگردد؟ شفر در رابطه با قائدی و اسماعیلی خیلی حرفه ای عمل کرد و مزد آن را هم با پیروزی 4 بر صفر برابر صنعت نفت گرفت.

اخبار استقلال

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار