مجید نامجو مطلق

پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: حسینی با استفاده از تجربیات رحمتی می تواند بیشتر پیشرفت کند و حتی در تیم ملی هم بدرخشد.

 

به گزارش استقلال نیوز، مجید نامجو مطلق پیشکسوت باشگاه استقلال در گفت‌وگو با خبرگزاری مهر، در خصوص پیروزی 3 بر صفر استقلال مقابل هم نام اهوازی صحبت هایی کرد که در ادامه متن این گفت و گو را می خوانید:

* بازیکنان استقلال بازی به بازی هماهنگ تر می شوند

دیدار خوبی را تماشا کردیم و اعتقاد دارم استقلال بازی به بازی بهتر و هماهنگ تر می شود و مطمئنم این روند را ادامه خواهد داد.

* استقلال می توانست گل های بیشتری به ثمر برساند

استقلال خوزستان حرفی برای گفتن مقابل آبی پوشان تهرانی نداشت و حتی می توانست گل های بیشتری را هم دریافت کند که دروازه بان این تیم تاثیر مثبتی در گل نخوردن داشت و توانست چند موقعیت مسلم آبی پوشان تهرانی را دفع کند.

* بازیکنان استقلال در همه خطوط خوب کار می کنند

این تیم روند رو به رشدی را شروع کرده، در مالکیت توپ موفق است، مهاجمان این تیم چارچوب دروازه را شناخته اند و در فاز دفاعی هم عملکرد بسیار عالی دارند. در خط هافبک هم آبی پوشان توانستند در چند دیدار اخیر میانه میدان را از حریف گرفته و همین موفقیت آنها باعث شده تا مهاجمان استقلال توپ های خوبی را دریافت کرده و گل های زیبایی را هم به ثمر برسانند.

* بازیکنان اصول بازی را رعایت می کنند

وقتی یک تیم رو به جلو حرکت می کند نشان می دهد که تمام ارکان تیم هماهنگ است و اصول بازی رعایت می شود. در استقلال از دروازه بان گرفته تا مهاجمان، همه وظایف خود را به خوبی انجام می دهند و شاید در زمانی که مهاجمان نتوانند ضربه اول را وارد دروازه حریف کنند، موج دوم گلزنی این تیم آغاز شده و به سرعت توپ را وارد دروازه می کنند.

* حضور رحمتی به پیشرفت حسینی کمک می کند

حسینی یک گلر آینده دار است و مطمئنا راز موفقیت او این است که در کنار یک دروازه بان باتجربه ای چون مهدی رحمتی کار کرده، انگیزه بالایی دارد و به بلوغ فنی کاملی رسیده و توانسته حالا یک دروازه بان مطمئن برای آبی پوشان باشد. حسینی در دیدارهای گذشته عملکرد قابل قبولی داشته و توانسته با مهار توپ های بسیار مشکل، یک نقطه اطمینان برای کادر فنی باشد و من مطمئنم اگر همین روند را بدون غرور ادامه دهد، به زودی شاهد حضور او در تیم ملی خواهیم بود.

* کمیته فنی تاثیری در نتایج خوب استقلال ندارد

بعید می دانم که این نتایج به کمیته فنی ارتباطی داشته باشد. شفر یک مربی باتجربه است، آنالیزورهای خوبی دارد و با شناخت از حریفان توانسته به نقاط ضعف آنها پی برده و از همین مسئله در بازی هایی که به پیروزی رسیده، استفاده کند و فکر نمی کنم کمیته فنی تاثیر چندانی در موفقیت های استقلال داشته باشد.

* پرسپولیس افت کرده است

آنها از نظر فنی افت کرده اند، شاید نبود طارمی این تیم را دچار مشکل کرده باشد، اما در مجموع پرسپولیس به دوران افت رسیده و آن صلابت نیم فصل اول را ندارد و اگر همین روند را ادامه دهد، مطمئنا خیلی زود تیم های بالانشین به امتیازات لازم دست پیدا کرده و خود را به این تیم می رسانند.

* فوتبال ایران پیشرفت فنی نداشته است

فوتبال ایران از نظر فنی پیشرفتی نداشته و حتی بازیکنی را به عنوان پدیده هم در نیم فصل اول ندیده ایم و شاهد افت تیم هایی مثل ذوب آهن و سپاهان بوده ایم که در گذشته از قدرت بالایی برخوردار بودند اما امیدواریم نیم فصل دوم هم شاهد رشد و شکوفایی لیگمان باشیم و هم بتوانیم چند بازیکن را به عنوان پدیده لیگ مشاهده کنیم.

اخبار استقلال

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار