28565c30 1e4e 484d bdbd 813a6576d041

سرپرست تیم استقلال گفت: از فرهاد مجیدی به خاطر حضور در ورزشگاه تشکر می کند و حضور او از لحاظ روحی خیلی می تواند به تیم کمک کند.


به گزارش استقلال نیوز، منصور پورحیدری در گفت و گو با کاپ، در خصوص پیروزی استقلال مقابل گسترش فولاد اظهار داشت: من این بازی را ندیدم اما شنیدم استقلال توانسته در این بازی سه امتیاز را کسب کند. البته آنطور که به من گفتند استقلال نتوانسته در نیمه آنطور که باید و شاید فوتبال خوبی را به نمایش بگذارد.
وی ادامه داد: استقلال اگر می خواهد قهرمان شود باید در ادامه بازی هایش خوب بازی کند. با شناختی که از کادر فنی استقلال دارم آنها می توانند بازیکن را در این زمینه توجیه کنند. اگر این تیم غرور به سراغش بیاید قطعا در ادامه راه دچار مشکل خواهد شد.
پورحیدری در خصوص حضور فرهاد مجیدی در استادیوم گفت: به عنوان سرپرست استقلال از مجیدی تشکر می کنم که به ورزشگاه آمد. فرهاد مرتب به ایران می آید و می رود و طی تماسی که با بنده داشت به من گفت آرزویش قهرمانی استقلال است. حضور فرهاد از نظر روحی خیلی می تواند به تیم کمک کند.
سرپرست تیم استقلال در خصوص اینکه گفته می شد قرار است مجیدی جایگزین مظلومی در استقلال شود تصریح کرد: از این  حرف ها زیاد است. مظلومی دارد کارش را انجام می دهد و خوب است که این تیم صدر جدول است و همچنین در فینال حذفی در صدر جدول قرار دارد.
وی در خصوص اینکه آیا استقلال می تواند قهرمان لیگ شود بیان داشت: من به آینده این تیم امیدوارم اگر استقلال بتواند در بازی های خانگی اش سه امتیازها را کسب کند می تواند قهرمان شود.
پورحیدری درباره اینکه کی روش از تیم ملی ایران استعفا داده است خاطرنشان کرد: نمی دانم چه صحبتی در این زمینه انجام دهم. کی روش 5 سال است هیچ حرفی نمی زند و در این مقطع حساس که تیم ملی بازی های مهمی در پیش دارد او کار را زمین می گذارد. به نظرم کی روش بد موقعی استعفا داده است. البته می توان گفت انتخابات در پیش است و او می خواسته با این کارش پیش دستی کند.
سرپرست تیم استقلال درباره اینکه نظرش با رایگان کردن ورزشگاه ها چیست تصریح کرد: از نظر من کار بسیار خوبی بود. علاقه مندان به فوتبال می توانند حضور بهتری در ورزشگاه ها داشته باشند. امیدوارم این تصمیمات تداوم داشته باشد و مردمی که از نظر مالی نمی توانند در ورزشگاه حضور داشته باشند با رایگان کردن بتوانند بازی ها را از نزدیک تماشا کنند.
پورحیدری در پایان درباره اینکه چه زمانی در فوتبال حضور دوباره ای خواهد داشت گفت: منتظرم کمی کمرم بهتر شود و بتوانم راه بروم. تلاش می کنم در آینده نزدیک در تمرینات حاضر شوم. باید اعتراف کنم دلم برای فوتبال خیلی تنگ شده است.

 

 

 

دیدگاه‌ها  
saeet.ss
0 #1 saeet.ss 1394-12-02 16:33
ای جان منصورخان امثال شما قوت قلب ما هستند
نقل قول کردن
نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار