شاهین بیانی

پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: شانس قهرمانی آبی پوشان در جام حذفی بیشتر از لیگ است و فاصله بازی ها به ضرر شفر و شاگردانش خواهد بود.

 

به گزارش استقلال نیوز، شاهین بیانی پیشکسوت و کاپیتان سابق استقلال در گفت وگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران تسنیم(پویا)، با اشاره به پیروزی آبی پوشان مقابل همنام اهوازی و وضعیت این تیم در ادامه این فصل از رقابت های لیگ برتر و جام حذفی  توضیحاتی داد که در ادامه می خوانید:

* سرعت تیمی و مالکیت توپ استقلال بیشتر شده است

خدا را شکر استقلال روند رو به رشدی را در هفته‌‌های اخیر داشته است. سرعت تیمی و مالکیت توپ  این تیم نسبت به گذشته بسیار بهتر شده، اما من فکر می‌کنم شانس قهرمانی استقلال در جام حذفی خیلی بیشتر از لیگ برتر است و امیدوارم شفر هم این موضوع را درک کرده باشد.

* بازی با نفت آبادان فینال جام حذفی است

متأسفانه بین بازی‌های جام حذفی فاصله افتاده و اگر الآن دیدار با صنعت نفت برگزار می‌شد، برای استقلال خیلی بهتر بود. به نظرم بازی با صنعت نفت در آبادان یک فینال است و باید استقلال به خاطر هوادارانش در این مسابقه پیروز شود.

* شانس قهرمانی استقلال در جام حذفی بیشتر است

استقلال در لیگ برتر هم شانس دارد، اما در جام حذفی شانس این تیم خیلی بیشتر است. این تیم بازی سختی مقابل صنعت نفت خواهد داشت، اما در هر صورت امیدوارم در جام حذفی قهرمان شود.

اخبار استقلال

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار