پرویز برومند

دروازه بان سابق استقلال گفت: سید حسین حسینی عملکرد خوبی داشته و این نوید را می‌دهد که استقلال و فوتبال ملی ایران در سال‌های آینده گلر خوبی خواهند داشت.

 

به گزارش استقلال نیوز، پرویز برومند پیشکسوت باشگاه استقلال در گفت وگو با تسنیم درباره نتایج خوب این روزهای استقلال، درخشش سید حسین حسینی درون دروازه آبی پوشان و شانس قهرمانی شاگردان وینفرید شفر صحبت هایی کرد که در ادامه می خوانید:

* نظم و انضباط در تمرینات دلیل نتایج خوب استقلال

آرامش به تیم بازگشته و بازیکنان اعتمادبه‌نفس خاصی دارند. نظم و انضباط در تمرینات و پافشاری برای انجام تمرینات خوب از دلایل نتایج خوب استقلال بوده است. این تیم نفرات لازم را داشت و می‌توانست از اول فصل هم بهتر نتیجه بگیرد. به محض اینکه فصل شروع شد، پیش خودمان گفتیم بازیکنان جوانی که سال گذشته درخشیدند، تقویت می‌شوند، اما یکسری از آنها کنار گذاشته شده و به یکسری هم بازی نرسید و خراب شدند.

* لزوم محافظت باشگاه از سید حسین حسینی

به باشگاه توصیه‌ای دارم. وقتی بازیکن ارزشمندی دارید، باید از آن محافظت کنید. سید حسین حسینی باید مربی گلرهای خوبی داشته باشد. حسینی عملکرد خوبی داشته و این نوید را می‌دهد که استقلال و فوتبال ملی ایران در سال‌های آینده گلر خوبی خواهند داشت.

* پس گرفتن موضع گیری منفی علیه شفر!

زمانی که شفر آمد، نگفتم که مدد جباری تدارکات تیم را می‌گذاشتند، بهتر از این مربی بود، گفت: من در مورد مربی صحبت نکردم. استقلال تیمی بود که سال گذشته هم چنین شرایطی داشت و نیم‌فصل دوم نتیجه گرفت. چرا کسی متوجه نشد منظورم از اینکه مدد جباری باشد، چیست؟ چرا همه به تیتر مصاحبه دقت کردند؟ در آن برهه از زمان، استقلال می‌خواست جریمه علیرضا منصوریان را بدهد و یک هزینه هم باید برای آوردن شفر پرداخت می‌کرد. اعتقادم این است که استقلال بازیکنانی دارد که شاید احتیاج به مربی هم نداشته باشند! این بازیکنان به لحاظ هماهنگی و روحیه کنار هم می‌توانستند نتیجه بگیرند. استقلال در حد قهرمانی نفرات لازم را دارد.

* دشواری قهرمانی برای استقلال در لیگ برتر

قهرمان شدن استقلال خیلی سخت است، چون اختلاف امتیازش با صدر جدول زیاد شده، اما نایب قهرمانی دور از دسترس نیست.

اخبار استقلال 

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار