محمد نوری

پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: هر دو تیم دو بازیکن تاثیرگذار خود را ندارند اما استقلال نیمکت قوی دارد و با وجود منتظری و اسماعیلی نگرانی وجود ندارد.

 

به گزارش استقلال نیوز، محمد نوری پیشکسوت باشگاه استقلال در گفتگو با خبرگزاری مهر، در خصوص شرایط این تیم و دیدار پیش رو با تراکتورسازی تبریز صحبت هایی را عنوان کرد. در ادامه متن این مصاحبه را می خوانید:

* دیدار آبی پوشان مقابل تراکتورسازی؟

امیدوارم جو این بازی متاثر از دیدار جنجالی تراکتورسازی در تهران مقابل پرسپولیس نباشد. استقلال همواره سعی در احترام متقابل به تیم حریف و هوادارانش داشته و ما این موضوع را در دیدارهای گذشته ثابت کردیم. دو تیم تراکتورسازی و استقلال آنقدر توانایی دارند که بر پایه توانمندی بازیکنان شان بتوانند نتیجه بازی را بگیرند. استفاده از شرایط میزبانی هم حق تیم تراکتورسازی و یا هر تیم دیگری است اما این فضای میزبانی نباید آکنده به حاشیه باشد. هر دو تیم پتانسیل نمایش بازی جوانمردانه و با کیفیت بالای فنی را دارند.

* تاثیر نبود محرومین دو تیم؟

فکر می کنم از این حیث هم توازن بین دو تیم برقرار باشد و هر یک از دو تیم دو بازیکن تاثیرگذارشان را به دلیل محرومیت در اختیار ندارند. من در مورد استقلال صحبت می‌کنم و معتقدم ما در این تیم بازیکنان خوبی داریم که قادرند جای خالی بازیکنان اصلی را پر کنند. اصلا بازیکنان ما آنقدر به هم نزدیک هستند که اصلا نمی‌توان به آنها ذخیره گفت. مگر می‌شود با داشتن پژمان منتظری و فرشید اسماعیلی نگران غیبت چشمی و جباروف بود.

* اخطار جباروف و فضایی که پیرامون او درست شده است؟

جباروف یک بازیکن کاملا حرفه‌ای است. او همانقدر که کیفیت بازی‌اش بالاست رفتار و اخلاق حرفه‌ای دارد و قطعا برای رفتن به تعطیلات خودش را سه اخطاره نکرده. ای کاش رسانه‌ها هم در این خصوص با اطلاعات بیشتری به افکار عمومی خوراک بدهند. در آموزه‌های دینی و مذهبی ما این است که حتی اگر از یک چیز هم مطمئن هستیم قضاوت نکنیم و با آبروی افراد بازی نکنیم. باید قضاوت را برای اهل قضاوت گذاشت.

اخبار استقلال

دیدگاه‌ها  
Amir
0 #1 Amir 1396-10-13 12:42
این تیم بلژیکیه چی میخواد از جون استقلال:/
کاوه رو که گرفت
حالا گیر داده ب نورافکن و ابراهیمی
تازه الحاجی گرو‌ام که نمیدن بهمون

یهویی پاشن بیان استقلالو بردارن ببرن بلژیک تو لیگشون دیگه....
نقل قول کردن
نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار