سرور جباروف

تمرین ریکاوری تیم فوتبال استقلال پس از دیدار مقابل تراکتورسازی امروز(شنبه) در زمین صنایع دفاع و پشت درهای بسته برگزار شد.

 

به گزارش استقلال نیوز، تمرین امروز تیم فوتبال استقلال بعد از دیدار با تراکتورسازی از ساعت 11:30 امروز در ورزشگاه صنایع دفاع و پشت درهای بسته برگزار شد.

سرور جباروف

سرور جباروف که بامداد امروز به تهران رسیده است در محل تمرین امروز آبی پوشان شرکت کرد.

علی قربانی به دلیل سفر به شمال کشور و شرکت در مراسم درگذشت پدربزرگش در تمرین امروز آبی پوشان حضور نداشت.

* سید حسین حسینی، مجید حسینی، وریا غفوری، پژمان منتظری، امید نورافکن، امید ابراهیمی در تمرین امروز آبی پوشان حضور نداشتند. این بازیکنان قرار است در برنامه ریکاوری کی‌روش حضور پیدا کنند.چشمی در تمرین امروز حاضر شد اما قرار است به همراه سایر ملی پوشان در برنامه ریکاوری کی روش هم شرکت کند. دلیل حضور چشمی غیبت 90 دقیقه ای این بازیکن مقابل تراکتورسازی بود.

* فرشید باقری که به دلیل مصدومیت در دیدار استقلال مقابل تراکتورسازی حضور نداشت بعد از عکسبرداری از پای خود و اینکه متوجه شد مشکلی برای تمرین ندارد در تمرین امروز پا به پای سایر بازیکنان تمرین کرد.

* در ابتدای تمرین شفر برای دقایقی با بازیکنان صحبت کرد و سپس آنها را در اختیار ساناک قرار داد. 4 بازیکن اصلی استقلال هم به ریکاوری پرداخته و بقیه در قابل دو گروه در نیمی از زمین فوتبال درون تیمی بازی کردند.

به گزارش استقلال نیوز، تیم فوتبال استقلال فردا استراحت خواهد کرد و روز دوشنبه ساعت 11:30 تمرینات خود را در زمین صنایع دفاع پیگیری خواهد کرد. این تیم در روز جمعه از ساعت 16:35 در هفته نوزدهم رقابت‌های لیگ برتر در ورزشگاه آزادی به مصاف سایپا خواهد رفت.

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار