نصرالله عبداالهی

سرپرست تیم فوتبال استقلال گفت: از رای کمیته انضباطی در خصوص جباروف ناراحت هستیم.

 

به گزارش استقلال نیوز، نصرالله عبداللهی سرپرست تیم فوتبال استقلال در مصاحبه با سایت رسمی باشگاه در خصوص دیدار با تراکتور و دو موضوع و جو ساخته شده توسط برنامه تلویزیونی و سرمربی حریف سنتی علیه استقلال صحبت هایی عنوان کرد. در ادامه متن این گفت وگو را می خوانید:

* دیدار استقلال و تراکتورسازی تبریز؟

بازی خوبی انجام دادیم و می توانستیم برنده باشیم و دقایق آخر موقعیت خوب داشتیم تا برنده زمین را ترک کنیم. هر دو تیم موقعیت داشتند اما موقعیت ما بهتر بود. بچه های ما در جریان بازی خوب جنگیدند و دویدند. تراکتورسازی با همه وجود بازی کرد و تلاش کرد تا برنده باشد اما ما نیز نمایش خوبی داشتیم و سطح بالای فنی خود را نشان دادیم.

* عدم حضور هواداران در ورزشگاه یادگار امام و مصاحبه مسئول روابط عمومی هیات فوتبال تبریز؟

ما در جلسه هماهنگی اعلام کردیم هوادار سازماندهی شده در تبریز و هیچ جای ایران نداریم و هواداران از شهرهای مختلف به صورت خود جوش می آیند تا استقلال را حمایت کنند. ما اعلام کردیم لیدرهای ما در ورزشگاه حضور خواهند داشتند که مسائل را هماهنگ کنند و به هیچ وجه اعلام نکردیم که هواداری در ورزشگاه نخواهیم داشت. در جلسه هماهنگی به همه حاضران اعلام کردیم لیدرهای ما از تهران به تبریز آمده اند و به ما گفتند مشکلی از این بابت وجود ندارد.

* لیدرهای استقلال نیز در جایگاه ویژه مستقر شدند؟

با وساطت برخی، در اواسط بازی لیدرهای ما در جایگاه ویژه نشستند. کانون هواداران تراکتورسازی با ما همکاری کردند و در فرودگاه نیز استقبال خوبی داشتند. همه کمک کردند تا بازی خوبی برگزار شود اما 10 درصد قانونی را باید رعایت می کردند و ما فکر می کردیم رعایت شود اما با شروع بازی متوجه شدیم هواداران نیستند. در حالی که باشگاه استقلال نهایت تلاش و همکاری خود را برای برگزاری مسابقه با نهایت آرامش، انجام داد.

* استقلال این موضوع را پیگیری می کند؟

قرار شد کمیته حقوقی باشگاه شکایت کند و پیگیر موضوع باشیم.

* رای صادر شده درباره جپاروف؟

از رای جپاروف ناراحت هستیم. یک جو برای حاشیه سازی درست شد و همه تیم ترجیح دادیم تا سکوت کنیم و آرامش استقلال حفظ شود اما این حرف نزدن ها باعث شد تا این اتفاق رخ دهد و مطمئنا کمیته انضباطی ما پیگیری این اتفاق خواهد بود.

 

اخبار باشگاه استقلال

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار