حسن زمانی

عضو هیات مدیره باشگاه استقلال گفت: این شائبه‌ به‌وجود می‌آید که محرومیت جپاروف در راستای صحبت‌های برانکو بوده است.

 

به گزارش استقلال نیوز، حسن زمانی عضو هیات مدیره استقلال در مصاحبه با تسنیم، درباره محرومیت سرور جپاروف از سوی کمیته انضباطی صحبت هایی را عنوان کرد که در ادامه مشاهده خواهید کرد:

* تصمیم کمیته انضباطی احساسی و غلط بود!

یکی از تصمیمات غلط کمیته انضباطی و فدراسیون فوتبال در رابطه با استقلال همین تصمیم بود. چنین تصمیماتی در حرکت رو به جلوی تیمی که روند خوبی پیدا کرده، تأثیرگذار خواهد بود. اگر این‌طور باشد، هواداران ما نه کمیته انضباطی را با این تصمیمات احساسی می‌بخشند و نه فدراسیون فوتبال را.

* بعد از صحبت های برانکو، جپاروف را محروم کردند!

وقتی چنین تصمیماتی می‌گیرند، چنین شائبه‌ای به‌وجود می‌آید که این رای در راستای صحبت‌های برانکو بوده است. در صورتی که برانکو مربی با اخلاقی است و به هیچ وجه قصد ضربه زدن به استقلال را ندارد.

* وحید امیری هم باید یک ماه محروم شود!

ما رای موقت و بلاتکلیفی نداریم، جالب است کمیته انضباطی رایی صادر کرده که هیچ چیز آن معلوم نیست. جپاروف بازیکن با اخلاق و حرفه‌ای است و رسماً اعلام کرده که عمدی در کارش نبوده است. در بازی پرسپولیس و نفت تهران، وحید امیری که یکی از بااخلاق‌ترین بازیکنان ایران است، ناخودآگاه خطای خشنی روی بازیکن نفت مرتکب شد. با صراحت می‌گویم این حرکت عمدی نبوده است. آیا کمیته انضباطی باید یک ماه امیری را محروم کند؟ این منطق است؟

* رای برنگردد ساکت نمی نشینیم!

دنبال این هستیم که رای برگردد و اصلاح شود، چرا که جپاروف یک جلسه محرومیت خود را پشت سر گذاشته است. اگر این مسئله اصلاح نشود، در هیئت مدیره آن را مطرح کرده و قطعاً در قبال چنین تصمیماتی برای استقلال ساکت نمی‌نشینیم.

اخبار استقلال

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار