وینفرید شفر

در حالیکه سرمربی استقلال بابت تاخیر پیش آمده برای حضور در نشست خبری از خبرنگاران عذرخواهی کرد، اما آن ها در اقدامی سخیف نشست خبری را تحریم کردند.

 

به گزارش استقلال نیوز، وینفرید شفر سرمربی تیم استقلال که با تاخیر در نشست خبری پیش از دیدار فردای تیمش مقابل سایپا حاضر شده بود، بابت این تاخیر از خبرنگاران عذرخواهی کرد و در پایان به خوبی از خجالت اقدامات آماتور سرمربی تیم دوم پایتخت درآمد!

* بابت تاخیر پیش آمده عذرخواهی می کنم

در ابتدا به خاطر تأخیری که داشتیم عذرخواهی می‌کنم. دستیار جدید استقلال و مدیرعامل باشگاه در محل تمرین امروز حاضر شدند و جلسه‌ای را برگزار کردیم که عامل تأخیر شد. دفعه آینده 20 دقیقه زودتر می‌آیم که جبران این تأخیر شود.

* خوشحالم میگوئل به ایران آمد

میگوئل کولی دستیار من در تیم ملی جاماییکا و در جام ملت‌های آفریقا و در مسابقات کوپا آمریکا در شیلی بوده است. به همین علت از این بابت که او آمده خوشحال هستم.

* دیدار دشواری مقابل سایپا داریم

بازی فردا برای ما سخت است و همه حریفان می‌آیند که استقلال را شکست دهند و هر حریفی مقابل ما ظاهر می‌شود می‌خواهد اولین گل را به استقلال بزند. این مسأله برای بازیکنان ما طبیعی است ولی من نمی‌خواهم هیچ بازیکنی با غرور برای ما بازی کند و برای رسانه‌ها و هواداران خودنمایی کند.

* باید با صبر و حوصله بازی کنیم

می‌خواهیم سه امتیاز را بگیریم، سایپا تیم قدرتمندی است آمادگی جسمانی خوبی دارد سفت و محکم بازی می‌کند، ما باید مثل بازی خانگی آخرمان با صبر و حوصله و با تکنیک بازی کنیم و در ذهنمان دنبال برد باشیم.

به گزارش استقلال نیوز، به‌دلیل تأخیر 30 دقیقه‌ای شفر در کنفرانس خبری خبرنگاران حاضر در سازمان لیگ در اقدامی ناپسند و سخیف تصمیم گرفتند سؤالی از سرمربی آلمانی استقلال نپرسند تا نشست خبری امروز خیلی زود به پایان برسد.

 

* وینفرید شفر در پایان در حالی که با چهره ناراحت محل کنفرانس خبری را ترک کرد خطاب به نمایندگان رسانه‌ها گفت:

تهران ترافیک زیاد است و مراقب باشید!

* پس از اینکه کنفرانس شفر به پایان رسید او با اشاره به عکس برانکو روی جلد یکی از رسانه‌ها خطاب به یکی از مسئولان سازمان لیگ گفت:

ظاهرا این آقا (برانکو) رییس جدید کمیته انضباطی است! آنقدر مساله جپاروف را بزرگ کردند و مرتب خطای او را پخش کردند تا محروم شود.

چطور می‌شود وحید امیری روی بدن بازیکن حریف پایش را گذاشت، اما هیچ کس به آن توجه نکرد. چرا برانکو این موضوع را در مصاحبه‌اش اعلام نکرد؟

* شفر در حالی که می‌خندید و چای می‌نوشید به نقش رسانه ها در محرومیت جپاروف اشاره کرد و گفت:

تلویزیون مرتب خطای جپاروف را در طول هفته گذشته نشان داد و برایم جالب است با این خطای غیرعمد او را محروم کردند، اگر یک بازیکن هم با مشت به صورت بازیکن حریف بزند و خودش هم بگوید این کار را کردم، آن وقت معلوم نیست با او چگونه برخورد کنند. شما مرتب در رسانه‌ها به موضوع جپاروف اشاره کردید ولی هیچ کس خطای امیری را ندید و روی آن مانور نکرد.

* در ادامه مدیر رسانه‌ای استقلال به شفر گفت شما وقتی در اینجا صحبت می‌کنید این صحبت ها در رسانه‌ها نوشته می‌شود که شفر با تعجب گفت:

جداً؟ ایرادی ندارد!

به من گفته‌اند در تلویزیون اینطور نشان داده‌اند که برانکو پس از پایان بازی با نفت تهران به این دلیل داور را هل داده است که نشان دهد بازیکن او را هل داده‌اند. اگر کسی به بازیکنی مشت بزند برای اینکه نشان دهد که به او مشت زده‌اند باید مشت بزند؟!

اخبار استقلال

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار