رضا حسن زاده

پیشکسوت و عضو کمیته فنی باشگاه استقلال گفت: دیدار استقلال و سایپا دو نیمه کاملا" متفاوت داشت و ضعف های تیم شفر را کاملا" مشخص کرد.

 

به گزارش استقلال نیوز، رضا حسن زاده پیشکسوت باشگاه استقلال در گفتگو با تسنیم درباه تساوی یک - یک استقلال مقابل سایپا اظهار داشت:

* بازی با سایپا دو نیمه متفاوت داشت

بازی با سایپا دو نیمه متفاوت داشت، در نیمه نخست استقلال سرحال و میانه میدان را کاملاً در اختیار گرفته بود. بازیکنان استقلال در این نیمه به خوبی از یکدیگر حمایت می‌کردند و در نهایت به چیزی هم که می‌خواستند رسیدند. در نیمه دوم شرایط متفاوت شد.

* استقلال در توپ های هوایی ضعف دارد

نمی‌دانم چرا استقلال در نیمه دوم افت کرد، شاید دلیل این موضوع مصدومیت کریمی بود یا خروج فرشید اسماعیلی. لحظاتی از بازی که تیم سایپا رو به بازی مستقیم آورد، ضعف استقلال در توپ‌های هوایی مشخص شد. حریف روی ارسال‌ها چندین بار توپ را به تیر دروازه استقلال زد و چند بار هم حسینی دروازه این تیم را نجات داد. شفر هم متوجه این موضوع شد و به همین دلیل پژمان منتظری را وارد زمین کرد تا استقلال کمتر از این نقطه ضعف لطمه بخورد. 

* بهتر بود به جای حیدری، قائدی به بازی می آمد

استقلال روی ارسال‌های هوایی و توپ‌های مستقیم ضعف دارد. شاید این دیدار توانست کمک زیادی به استقلال کند تا نقاط ضعف خود را بشناسد. شفر باید این نقاط را تا شروع لیگ قهرمانان آسیا برطرف کند. موضوع دیگری که در بازی مقابل سایپا مشاهده شد، این بود که زمانی که خسرو حیدری به زمین آمد، استقلال در نفوذ و حرکت رو به جلو دچار اُفت شد. به نظرم شفر می‌توانست بازیکنی مانند قائدی را به جای حیدری بازی دهد تا روی ضد حمله نتیجه بهتری بگیرد. به طور کلی استقلال در این دیدار پس از دقیقه 70 کاملاً ایستاد و این سایپا بود که روی دروازه این تیم حمله کرد.

* کل تیم در رکورد شکنی حسینی سهیم هستند

حسینی رکورد زد، اما این تنها حاصل زحمت او نبود، بلکه تمام بازیکنان برای ثبت این رکورد تلاش کردند. اشکان نامداری مربی دروازه‌بانان استقلال هم در این رکورد سهیم است. امیدوارم حسینی «جَنم» این را داشته باشد که همینطور به کار خود ادامه دهد. حسینی در این بازی طراوت و شادابی بازی‌های قبل را نداشت و بازی را خیلی ساده گرفته بود. این برای حسینی خوب نیست، او باید متوجه شود که نباید راه را اشتباه برود و باید محکم به روند خوب خود ادامه دهد.

* هدف اصلی استقلال باید قهرمانی در جام حذفی باشد

هیچ چیز غیرممکن نیست، حتی قهرمانی استقلال در لیگ برتر، اما این کار واقعا" سخت است. به نظرم اکنون هدف اصلی استقلال جام حذفی است و بازی سنگینی در این مسابقات مقابل صنعت نفت آبادان خواهد داشت. استقلال باید ضعف‌های خود را تا آن دیدار برطرف کند و حداقل یک جام در این فصل به دست بیاورد.

اخبار استقلال

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار