مجتبی جباری

مدیران نامدیر باشگاه استقلال در اقدامی غیر اخلاقی و نکوهیده، قرارداد مجتبی جباری را یک طرفه فسخ کردند.

 

به گزارش استقلال نیوز، به دنبال طولانی شدن روند رسیدگی به پرونده مجتبی جباری هافبک محبوب استقلال  و اینکه کمیته تعیین وضعیت هنوز رأی پرونده را اعلام نکرده است، باشگاه استقلال و مدیران کینه‌توز آن در اقدامی سخیف و کثیف، یک طرفه اقدام به فسخ قرارداد شماره هشت خود کرد.

باشگاه استقلال، فسخ قرارداد را به سازمان لیگ و کمیته تعیین وضعیت ارسال کرده است. به این ترتیب، با توجه به شرایطی که وجود دارد، باشگاه باید پول قرارداد جباری را پرداخت کند.

در حالی که عنوان شده باشگاه استقلال قرارداد مجتبی جباری را به صورت یکطرفه فسخ کرده است اما روزبه وثوق‌احمدی رئیس کمیته تعیین وضعیت فدراسیون فوتبال در گفت‌وگویی اعلام کرد:

تا ساعت 17 و 30 دقیقه هیچ نامه‌ای برای فسخ قرارداد جباری به کمیته تعیین وضعیت ارسال نشده است. شاید این نامه به سازمان لیگ ارسال شده باشد اما اگر در قرارداد جباری با باشگاه استقلال آمده باشد که در صورت فسخ قرارداد یکطرفه تمام پول باید به این بازیکن پرداخت شود باشگاه استقلال این اقدام را باید بپذیرد. این مسئله منوط به توافق طرفین در هنگام امضای قرارداد است.

فرشید طاهری مسئول سازمان لیگ اعلام کرد باشگاه استقلال با ارسال یک نامه خواهان فسخ قرارداد یکطرفه شده اما این باشگاه نمی‌تواند قرارداد جباری را فسخ کند مگر با حکم کمیته تعیین وضعیت. ما هم نامه را به کمیته مربوطه ارجاع دادیم چون آنها تصمیم‌گیرنده موضوع هستند.

به گزارش استقلال نیوز، با توجه به شکایت جباری از باشگاه استقلال این باشگاه ابتدا باید تکلیف جباری را در کمیته تعیین وضعیت مشخص و آن پرونده را مختومه کند و سپس در مورد فسخ قرارداد یکطرفه اقدام کند و در صورتی که این باشگاه نتواند پرونده جباری را تا پایان ساعت 24 امشب به سرانجام برساند در آن صورت جباری با وجود عدم تمایل باشگاه استقلال در این تیم ماندنی خواهد بود.
استقلال نیوز، هم‌صدا با هواداران فهیم باشگاه استقلال، این اقدام شنیع نالایقانی که با واسطه و رابطه از خیابان پاستور سر از تیم محبوب ما در‌آورده‌اند را محکوم می‌کند و خواهان این است افرادی که لیاقت صندلی مدیرعاملی پر افتخارترین تیم ایران را ندارند، از سمت خود استعفا داده و یا اخراج شوند.

اخبار استقلال

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار