روزبه وثوق احمدی

رئیس کمیته تعیین وضعیت بازیکنان فوتبال گفت: قرارداد جباری خاص است و در آن شروط زیادی وجود دارد که باید به آن ها رسیدگی شود.

 

به گزارش استقلال نیوز، روزبه وثوق‌احمدی رئیس کمیته تعیین وضعیت بازیکنان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، توضیحات کاملی را در خصوص روند پرونده باشگاه استقلال و مجتبی جباری که در نهایت منجر به فسخ قرارداد این بازیکن به صورت یکطرفه از طرف باشگاه استقلال شده ارائه کرد. در ادامه متن این گفت وگو را می خوانید:

* در ابتدا معلوم نبود خواست جباری چیست!

بعد از اینکه مجتبی جباری با استقلال به مشکل خورد یک درخواست کلی به کمیته تعیین وضعیت ارائه کرد که در آن درخواست چیزی زیادی مشخص نبود و معلوم نبود خواسته جباری به صورت کلی چیست. بعد از صحبت‌هایی که با او انجام دادیم آن شکایت رفع نقص شد و مجددا جباری شکایت جدیدی را به کمیته تعیین وضعیت ارائه کرد.

* جباری در شکایت بعدی خواستار 100 میلیون تومان از قرار دادش شد!

او در شکایت خود این نکته را ذکر کرد که خواستار دریافت 100 میلیون تومان از قرارداد این فصلش است و به این شکل شکایت جدید خود را مطرح کرد. بعد از جلسه رسیدگی که برای وی برگزار کردیم جباری وکیل خود را کاملا عوض کرد و این بار آنها اعلام کردند که چرا این بازیکن از حضور در تمرینات و مسابقات منع و در نهایت کنار گذاشته شده است. ما هم خواسته جباری را در قالب چند سؤال از هیأت مدیره و مدیرعامل باشگاه استقلال مطرح کردیم که آنها صبح روز گذشته به سوالات ما پاسخ دادند و عصر دیروز بلافاصله درخواست فسخ قرارداد یکطرفه خود را به سازمان لیگ ارائه کردند. بعد از این اتفاق سازمان لیگ درخواست باشگاه را به ما ارجاع داد و ما متوجه شدیم در قرارداد جباری و باشگاه استقلال در ابتدای فصل بندی گنجانده شده که باشگاه حق فسخ قرارداد یکطرفه با این بازیکن را دارد و خود جباری هم پای برگه را امضا کرده است.

* طبق بندی در قرارداد فسخ یک طرفه صورت گرفته است!

باشگاه استقلال با توجه به همان بند قرارداد جباری را فسخ کرد اما حالا چون جباری بازیکن استقلال نیست و پرونده تفاوت پیدا کرده باید به شکایت این بازیکن رسیدگی جدیدی شود که قرار است چهارشنبه در یک جلسه داخلی به این موضوع رسیدگی کنیم.

* قرارداد جباری خاص است!

بعضی مواقع پرونده برعکس می‌شود مثل شرایط اکبر ایمانی در پدیده که او یکطرفه قراردادش را با باشگاه فسخ کرده بود. حالا باید دید که در قرارداد و جزئیات آن بین جباری و استقلال چه امضاهایی رد و بدل شده و چه مفادی وجود دارد. حقیقتا این پرونده کمی خاص است و کمتر در قراردادهای دیگر در باشگاه لیگ برتر دیده می‌شود. شروط زیادی در قرارداد جباری و باشگاه استقلال وجود دارد که قطعا باید به آن رسیدگی شود.

اخبار استقلال

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار