بهتاش فریبا

پیشکسوت تیم استقلال گفت: شب بعد از شکست دور رفت مقابل پدیده در خانه منصوریان جمع شده بودیم از بدشانسی ها و فشار فدارسیون صحبت می کردیم.

 

به گزارش استقلال نیوز، بهتاش فریبا  پیشکسوت استقلال  در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، به بهانه بازی رفت و در خصوص بازی پیش رو با پدیده صحبت‌هایی انجام داد. در ائامه متن این گفت وگو را می‌خوانید:

* بازی با پدیده شما را یاد چه چیزی می‌اندازد؟

شکست‌مان در بازی رفت؟

* و اتفاقات روی سکوها؟

این مسائل در فوتبال هست. متأسفانه نتیجه بازی را واگذار کردیم، در صورتی که باید فنی می‌بردیم. مردم ما هم کم طاقت شده بودند و روز خوبی نبود. نمی‌خواهم اصلا آن روز را یادآوری کنم.

* پس از بازی چه اتفاقی افتاد؟

شب سخت و بدی بود. اگر اشتباه نکنم همه منزل علیرضا منصوریان جمع شده بودیم. از بدشانسی‌ها و فشاری که فدراسیون روی ما گذاشته بود، صحبت می‌کردیم و همه ناراحت بودیم. خیلی مسائل دیگری رخ داد.


* منظورتان از فشار فدراسیون، چه موضوعی بود؟

بحث محرومیت بازیکنان امیدمان. بحث داوری‌ها هم بود. بازی اول در لیگ تا دو، ساعت قبل از بازی نمی‌دانستیم سه بازیکن امیدمان محروم هستند یا نه. دفاع وسط نداشتیم و مجبور شدیم از بازیکن جوانی به نام عظیم گوگ استفاده کنیم. هفته دوم هم داوری‌ها شروع شد. بازی با استقلال خوزستان روی علی قربانی خطایی صورت گرفت که صد در صد پنالتی بود، اما داور نگرفت. بدشانسی‌ها و مصدومیت هم گریبان تیم را گرفت تا نتیجه نگیریم.

* در منزل منصوریان، با او چه صحبتی کردید؟

درباره همین موضوعات صحبت می‌کردیم، اینکه چه کار کنیم شرایط تیم بهتر شود. شب خوبی نبود و همه ناراحت بودیم.

* برخی‌ اعتقاد دارند تماشاگران تحریک شده بودند علیه منصوریان شعار بدهند. چنین چیزی درست بود؟

نمی‌دانم چه چیزی باید بگویم. در همه این سال‌هایی که در استقلال بازی کردم و مربی بودم، هیچ وقت سمت این مسائل نرفتم. اینکه جلساتی پشت این قضیه بوده را نمی‌دانم. نمی‌دانم جریان سیاسی پشت نه تنها منصوریان، بلکه سایر مربیان بوده یا نه. آخر به این نتیجه می‌رسیم که صبر مردم کم شده است. به خاطر دارم در یک بازی، پرسپولیس بازی را برد و مهدی طارمی دو گل زد. چند روز بعد پرسپولیس یک بر صفر برد و طارمی دو موقعیت از دست داد، مردم هم شروع به انتقاد کردند. بنابراین، کم طاقتی تماشاگران مسئله کلی شده است. شرایط اقتصادی و مالی فشار زیادی به مردم وارد کرده و آنها این فشارها را در ورزشگاه‌ها تخلیه می‌کنند. اعصاب مردم خراب شده است. البته توجیه نمی‌کنم و نتایج خوبی نگرفته بودیم، اما سال گذشته هم نیم فصل اول نتیجه نگرفته بودیم و در ادامه همه دیدند چه تیمی شدیم.

* مجتبی جباری گفته که علیرضا منصوریان به خاطر فشار مردم او را به استقلال برگرداند.

من نمی‌توانم در این مورد صحبت کنم و نظری بدهم. بهتر است از خودشان این سؤال را بپرسید.

اخبار استقلال

دیدگاه‌ها  
بهنام
0 #1 بهنام 1396-10-28 04:07
آقای عزیز قرارباشد نیم فصل که نه ۴بازی اول را ازدست بدهیم تاتیم هماهنگ شودیعنی۱۲امتیاز یعنی قهرمانی یک تیم ۴هفته مانده به پایان لیگ این دانش مسخره را ازکجاآورده اید که نیم فصل دوم بهترمیشویم خب بهترمیشدید آیامیتوانستید فاصله ۱۶امتیازی باصدر جبران بکنید مردم کم طاقت نیستند ماشالاصبرشمازیاداست شما طوری حرف میزنید که انگاربه نایب قهرمان جام میدهند مربی بایدازبازی اول امتیاز بگیرد ببینیدهمان ۴هفته ابتدایی که مربیان بیسواد ایرانی وقت میخواهند تاتیم را هماهنگ کنند یعنی اختلاف امتیاز الان تیم صدرنشین باتیم دوم جدول لیگ
نقل قول کردن
نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار