رضا افتخاری و سیدپندار توفیقی

مدیرعامل باشگاه استقلال با طرح ادعایی مضحک گفت: من با جباری هیچ اختلافی ندارم و خارج شدن نام او از لیست استقلال با درخواست کتبی شفر بود.

 

به گزارش استقلال نیوز، جدایی مجتبی جباری از تیم استقلال را باید یکی از اتفاقات جنجالی در هفته جاری دانست. اتفاقی که همه حوادث دیگر باشگاه استقلال را تحت الشعاع خود قرار داد. در این خصوص حرف و حدیث های زیادی نشر شد و خیلی‌ها این اتفاق را ناشی از اختلاف جباری با سید رضا افتخاری، مدیرعامل باشگاه استقلال دانستند. اما افتخاری رسما این موضوع را تکذیب می‌کند.

* من و جباری هیچ اختلافی با هم نداریم!

بین من و جباری هیچ اختلافی وجود ندارد و من دخالتی در رفت و آمد بازیکنان ندارم. همه امور نقل و انتقالاتی باشگاه استقلال را با نظر سرمربی انجام می‌دهیم. من از نظر فنی نه دخالتی در آمدن جباری داشتم و نه در رفتنش. اما عده‌ای می‌خواهند رفتن جباری را به نام من تمام کنند. بعضی‌ها هم دارند از این فضا سوء استفاده می‌کنند تا برنامه های خود را پر کنند.

* شفر کتبا" از من خواست جباری از لیست خارج شود!

اگر جباری از استقلال جدا شد صرفا با نظر آقای شفر بود. اگر لازم باشد می‌توانم نامه‌های مربوطه را منتشر کنم. آقای شفر کتبا از من خواست تا جباری از لیست استقلال خارج شود.

* حفظ حرمت جباری برای ما واجب است!

جباری بازیکن بزرگی است و حتی ممکن بود من هم مثل شفر به دیدن ایشان و به منزلشان بروم و این منافاتی با خارج شدن او از لیست ما ندارد. جباری متشخص است و حفظ حرمت او برای ما واجب است. من هم هرگز خودم به ایشان بی احترامی نکردم و همواره حرمتش را حفظ کردم. اما یک روز ما جباری را با این هدف آوردیم که بر مصدومیتش غلبه کرده و به استقلال کمک کند. اما مشکل زانو او را اذیت می‌کرد.

* با جباری تسویه حساب کردیم!

قرارداد جباری بازی به بازی بود. او چهار بازی برای ما به میدان رفت و مطابق با قرارداد با او تسویه حساب کردیم و پولش را کامل دریافت داشته است.

اخبار استقلال

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار