نیمه اول بازی پدیده

نیمه نخست دیدار تیم‌های پدیده مشهد و استقلال تهران با تساوی بدون گل به پایان رسید.

 

به گزارش استقلال نیوز، تیم های پدیده مشهد و استقلال تهران در هفته بیستم لیگ برتر از ساعت 15 امروز (جمعه) در ورزشگاه ثامن مشهد به مصاف هم رفته‌اند که نیمه نخست بدون اینکه گلی در بر داشته باشد، با تساوی صفر - صفر به پایان رسید.

* ترکیب پدیده: سعید جلالی، رضا ناصحی، عبدالله حسینی، حسین مرادمند، اکبر صادقی، سعید صادقی، امین قاسمی‌نژاد، میلاد کمندانی، محمد مهدی‌خانی، محمد قاضی و معین عباسیان

* ترکیب استقلال: مهدی رحمتی، مجید حسینی، روزبه چشمی، وریا غفوری، میلاد زکی‌پور، امید ابراهیمی، فرشید باقری، امید نورافکن، فرشید اسماعیلی، سرور جپارف و جابر انصاری.

دقیقه 5: پاسکاری بین وریا غفوری و امید ابراهیمی، پاس خوبی را به جابر انصاری رساند، اما ضربه این بازیکن را دروازه‌بان حریف دور کرد.

دقیقه 10: پاس خوب امید نورافکن، بار دیگر انصاری را صاحب موقعیت کرد، اما این ضربه کم جان این بازیکن را سعید جلالی دروازه‌بان پدیده گرفت.

دقیقه 11: رضا ناصحی در محوطه جریمه استقلال شوت محکمی زد که با اختلاف به بیرون رفت.

دقیقه 20: اشتباه فرشید باقری، توپ را به میلاد کمندانی رساند و ضربه این بازیکن از راه دور با فاصله کم از کنار دروازه مهدی رحمتی به بیرون رفت.

دقیقه 31: نفوذ استقلالی‌ها به داخل محوطه جریمه پدیده، موقعیت خطرناکی را ایجاد کرد و امید ابراهیمی می‌رفت با پشت پا توپ را وارد دروازه کند، اما دروازه‌بان پدیده مانع شد.

دقیقه 33: توپ ربایی انصاری و سانتر او با ضربه سر بازیکنان استقلال کم مانده دروازه پدیده باز شود، اما مدافعان پدیده دستپاچه توپ را دفع کردند و در ادامه هم ضربه سر سید مجید حسینی هم راهی کرنر شد.

 

اخبار استقلال

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار