ایوب اصغرخانی

پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: امیدوارم با پیروزی مقابل پارس جنوبی این شائبه که شفر مرد بازی‌های بزرگ نیست، از بین برود.

 

به گزارش استقلال نیوز، ایوب اصغرخانی پیشکسوت باشگاه استقلال در گفت‌وگو با خبرگزاری مهر، در خصوص مساوی استقلال مقابل پدیده، پنالتی از دست رفته امید ابراهیمی و تاکتیک ها و تغییر پست‌های زیادی که وینفرید شفر برای بازیکنانش در نظر می‌گیرد، صحبت هایی کرد که در ادامه می خوانید:

* مساوی نتیجه عادلانه ای برای استقلال و پدیده بود

استقلال و پدیده بازی متعادلی را انجام دادند. این از آن بازی‌هایی بود که هر کدام از دو تیم می‌توانستند برنده بازی باشند اما منصفانه باید گفت مساوی عادلانه ترین نتیجه‌ای بود که می‌توانست در این بازی رقم بخورد.

* استقلال امتیازات با ارزشی را از دست داد

متاسفانه استقلال سه بازی پی در پی را مساوی کرد و امتیازات با ارزشی را از دست داد. این تیم به آن صورت شانس قهرمانی نداشت و ندارد، متاسفانه رفته رفته حتی شانس ایستادن در رده‌های بالای جدول را هم از دست داده است و اگر با همین روال پیش برود در پایان سال حتی بین سه تیم اول هم نمی‌تواند بایستد. 

* امیدوارم پارس جنوبی را ببریم

شفر هنوز بازی‌های سخت را نبرده است و این کمی نگران کننده است. من به شخصه امیدوارم در دیدار این تیم با پارس جنوبی که آن هم یک بازی سخت است، نوار مساوی‌های این تیم قطع شده و بار دیگر به جاده پیروزی بازگردد. شفر باید پارس جنوبی را ببرد تا این شائبه از بین برود که او در بازی‌های بزرگ به چالش می‌خورد. 

* تغییر پست زیاد بازیکنان آنان را سردرگم می‌کند

شفر در پست برخی از بازیکنان استقلال مرتب تغییر ایجاد می کند و این باعث می‌شود آن بازیکنان به شرح وظایف شان آنطور که باید و شاید مانوس نشوند. مثلا بازیکنی مثل نورافکن در بعضی بازی‌ها دفاع چپ است، بعضی وقت ها هافبک دفاعی و بعضا هافبک چپ می‌شود. حتی در جریان بازی هم ممکن است دقایقی تغییر پست داده و هافبک تهاجمی شود. یا فرشید اسماعیلی که گاها مهاجم بازی می‌کند و گاها هافبک راست و گاها هافبک میانی و...

* باید از این بازیکنان خوب به بهترین شکل بهره برد

استقلال مملو از بازیکنان خوب و شایسته است. این تیم بیشترین ملی پوش را در بین همه تیم‌ها دارد و این نشان از پتانسیل بالای بازیکنان این تیم دارد. باید از این داشته‌ها به بهترین شکل ممکن استفاده و بهره برداری کرد. 

* خراب کردن پنالتی چیز عجیبی در فوتبال نیست

اولا ابراهیمی آنقدر هواداران استقلال را خوشحال کرده که این پنالتی خراب کردن اصلا به چشم آنها نیاید. در ثانی بزرگترین بازیکنان دنیا هم ممکن است روزی پنالتی خراب کنند و این اصلا اتفاق عجیبی در فوتبال نیست.

اخبار استقلال

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار