علیرضا منصوریان خبرها حاکی از این است که منصوریان یکی از جدی‌ترین گزینه‌های مدیران سپاهان برای سرمربیگری این تیم می‌باشد.

 

به گزارش استقلال نیوز، علیرضا منصوریان سرمربی استقلال که  در پایان دیدار این تیم مقابل ذوب آهن اصفهان از سمت خود استعفا داد و مدیران این باشگاه وینفرید شفر را جایگزین او کردند. منصوریان بعد از کناره گیری از سمت خود تا به امروز در ساختمان باشگاه رویت نشده بود.

منصوریان ظهر امروز راهی ساختمان باشگاه استقلال شد و در دفتر سیدرضا افتخاری با وی دیدار و گفتگو کرد. منصوریان نه برای پیگیری مطالبات، بلکه برای دریافت فسخ رسمی قرارداد و گرفتن نامه برای اداره مالیات به دیدار افتخاری رفت.

سرمربی پیشین استقلال پیش از این هم اعلام کرده بود بعد از استعفا، خود را از باشگاه استقلال طلبکار ندانسته و ادعایی برای دریافت مطالبات ندارد. او تنها برای گرفتن گواهی و ارائه به اداره مالیات به باشگاه استقلال رفته بود.

پس از برکناری زلاتکو کرانچار از سرمربیگری تیم فوتبال سپاهان، عصر امروز این خبر در رسانه ها منعکس شد که علیرضا منصوریان یکی از جدی ترین گزینه های مدیران زردپوشان اصفهانی برای سرمربیگری این تیم است.

هر چند مدیر روابط عمومی باشگاه سپاهان در مصاحبه ای این موضوع را رد کرد، اما اصلا" تعجب بر انگیز نیست اگر در روزهای آتی منصوریان را روی نیمکت زردپوشان اصفهانی دیدید.

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار