1965166

به گزارش استقلال نیوز پرویز مظلومی سرمربی استقلال از هواداران تیمش خواست در انتخابات شورای اسلامی و مجلس خبرگان شرکت کنند.

به گزارش استقلال نیوز پرویز مظلومی سرمربی تیم فوتبال استقلال در گفت و گو با سایت رسمی باشگاه استقلال از همه هواداران این تیم خواست تا در انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان حضور پر رنگ داشته باشند.

او در همین خصوص گفت: از همه مردم ایران و به خصوص حامیان استقلال تقاضا می کنم حضوری پر رنگ در انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان داشته باشند.

مظلومی در ادامه قهرمانی تیم ملی فوتسال ایران در مسابقات قهرمانی آسیا را تبریک گفت و اظهار داشت: این قهرمانی بسیار من را خوشحال کرد. صمیمانه به کلیه اعضای تیم ملی فوتسال ایران آن را تبریک می گویم. فوتسال ایران قدرت بلامنازع آسیا است و شایستگی قهرمانی را هیچ تیمی به اندازه ایران ندارد و تعداد قهرمانی های ما در آسیا گواه همین مساله است. امیدوارم این موفقیت ها تداوم یابد تا در سطح جهانی نیز شاهد این دست آوردها باشیم.

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار