شاهرخ بیانی

پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: عدم جذب مهاجم جدید توسط هیات مدیره باعث صدمه خوردن تیم شده است.

 

به گزارش استقلال نیوز، شاهرخ بیانی پیشکسوت باشگاه استقلال در گفتگو با خبرنگار مهر، در خصوص شرایط استقلال و تساوی مقابل پدیده صحبت هایی عنوان کرد. در ادامه متن این گفت و گو را مشاهده خواهید کرد:

* استقلال می توانست پیروز بازی با پدیده باشد

بازیکنان استقلال بازی خوبی از خود به نمایش گذاشتند و حتی می توانستند در دقایق پایانی با ضربه پنالتی امید ابراهیمی به سه امتیاز دست پیدا کنند که توپ ابراهیمی به گل تبدیل نشد و استقلال به تساوی برابر پدیده رضایت داد.

* جذب نکردن مهاجم جدید به تیم صدمه می زند

متاسفانه مشکل گلزنی آبی پوشان همچنان پابرجاست و امیدوارم با آمدن مهاجم جدید این معضل هر چه زودتر برطرف شود تا استقلال بتواند از موقعیت های بدست آمده نهایت استفاده را ببرد زیرا این روزها آبی پوشان از گل نزدن مهاجمان خود ضربه زیادی خوردند و امتیازات زیادی را از دست داده اند.

* مشکلات داوری به تیم ها ضربه می زند

متاسفانه این روزها اشتباهات داوری بسیار زیاد شده و این می تواند برای فوتبال ما مفید نباشد. اتفاقی که برای بازی استقلال برابر پدیده افتاد نشان داد که مشکلات داوری همچنان در فوتبال ما وجود دارد. همه معتقد هستند که در زمان زدن ضربه پنالتی بازیکنان پدیده قبل از ضربه زدن وارد محوطه جریمه شدند و پنالتی باید تکرار می شد اما داور این دیدار به این مسئله اعتقادی نداشت و این موضوع نشان دهنده آن است که این مشکل هنوز در فوتبال ما اتفاق نظر در بحث داوری وجود ندارد.

* حسینی به خاطر خوردن یک گل نیمکت نشین نشد!

حضور رحمتی به عنوان گلربازی با پدیده به کادر فنی مربوط است و آنها تصمیم می گیرند چه کسی درون دروازه قرار بدهند اما بعید می دانم حسین حسینی به خاطر خوردن یک گل بعد از ۱۰ بازی از دروازه بیرون گذاشته شده باشد.

* استقلال و پارس جنوبی به فکر پیروزی در دیدار فردا هستند

به طور حتم بازی سختی برای استقلال در پیش خواهد بود. هر دو تیم بدنبال کسب نتیجه هستند و می خواهند پیروز شوند. پارسی ها بدنبال تثبیت جایگاه خود هستند و استقلال هم می خواهد وضعیت خود را در جدول بهبود ببخشد. آبی پوشان بدنبال این هستند تا با پیروزی بر پارس جنوبی و با حمایت هوادارانش به ۳ امتیاز دست پیدا کنند و امیدوارم مصدومان استقلال هم به این دیدار برسند تا آبی پوشان بتوانند با تمام نفراتشان به مصاف فولاد خوزستان بروند.

* هواداران استقلال را تنها نگذارند

استقلال این روزها بیش از هر زمان دیگری به حمایت هودارانش نیاز دارد و انشاالله روز پنجشنبه طرفداران استقلال در ورزشگاه حاضر می شوند و تیم محبوبشان را مورد حمایت قرار می دهند.

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار