حواشی بازی استقلال و پارس جنوبی
هواداران استقلال به دلیل عدم برخورد فدراسیون فوتبال با اتفاقات این روزهای پرسپولیس علیه مسئولان آن شعار دادند.
 
به گزارش استقلال نیوز، تیم های فوتبال استقلال تهران و پارس جنوبی جم در چارچوب هفته بیست‌و‌یکم لیگ برتر فوتبال از ساعت 15:30 در ورزشگاه آزادی به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

* کادرفنی تیم استقلال پیش از حرکت به سمت ورزشگاه جلسه فنی را برای بازیکنان این تیم ترتیب داد.

* برخی از هواداران استقلال از سه ساعت پیش از آغاز بازی مقابل درهای ورودی ورزشگاه حضور داشتند.

* در میان تماشاگران حاضر در ورزشگاه، هواداران جمی نیز به چشم می‌خورند که برای حمایت از تیم خود به استادیوم آمده‌اند.

* درهای ورودی ورزشگاه آزادی از ساعت 13 به روی هواداران دو تیم باز شد.

حواشی دیدار استقلال و پارس جنوبی

* هواداران تیم استقلال بنر جالبی را به ورزشگاه آورده که روی آن عکس مرحوم حجازی، هادی طباطبایی، پرویز برومند، وحید طالب‌لو، مهدی رحمتی و سید حسین حسینی نقش بسته است. روی این بنر نوشته شده گلرهای تاریخ‌ساز در قلب استقلالی‌ها.

* با توجه به اینکه کمتر از یک ساعت به آغاز بازی استقلال و پارس جنوبی مانده کمتر از ۵ هزار استقلالی هوادار در ورزشگاه آزادی مستقر هستند.

* ترافیک نیمه‌سنگینی مقابل درهای پارکینگ ورزشگاه آزادی وجود دارد و رفته رفته تعداد هواداران استقلال به ورزشگاه آزادی افزوده می‌شود.

* ترکیب تیم پارس جنوبی مقابل استقلال تهران به صورت زیر است:

محسن فروزان، حامد نورمحمدی، ایمان سلیمی، وحید حمدی نژاد، فرشاد محمدی مهر، میثم نقی زاده، حسین پورامینی، علی دشتی، روح الله سیف الهی، احسن تاییدی و ابراهیم صالحی

* حدود ۷ هزار تماشاگر در جایگاه‌های مختلف ورزشگاه حضور پیدا کردند که نزدیک به ۵۰۰ نفر متعلق به طرفداران پارس جنوبی هستند. این تعداد از تماشاگران با لباس‌های یک دست زرد و پرچم بسیار بزرگی از ضلع جنوبی استادیوم آزادی مستقر شده‌اند.

* مهدی رحمتی و سید حسین حسینی هنگام ورود به زمین برای گرم کردن مورد تشویق قرار گرفتند.

* محسن فروزان که سابقه حضور یکساله در تیم استقلال را دارد توسط تماشاگران استقلال مورد تشویق قرار گرفت.

* تماشاگران تیم استقلال که حدود ۲ هفته پیش و در پایان دیدار تیمشان با سایپا از خراب کردن موقعیت توسط علی قربانی ناراحت شده بودند و علیه این بازیکن شعار دادند امروز این ناراحتی را از دل مهاجم تیمشان درآورده و چند نوبت قربانی را تشویق کردند. این بازیکن هم به سمت تماشاگران رفت و برای آنها تعظیم کرد.

* روزبه چشمی که به دلیل مصدومیت این مسابقه را از دست داده است امروز با لباس شخصی در کنار سایر بازیکنان حضور پیدا کرد و در حالیکه بازیکنان ذخیره هم مشغول گرم کردن بودند تنها نظاره‌گر برنامه‌های آنها شد.

* هواداران استقلال به دلیل اتفاقاتی که این روزها در پرسپولیس افتاده و فدراسیون برخوردی با این مساله صورت نداده علیه مسئولان حامی تیم دوم پایتخت فدراسیون شعار دادند.

* حسین حسینی که این دومین بازی است که در ترکیب ثابت آبی پوشان حضور ندارد برای گرم کردن رحمتی وارد زمین شد و لحظاتی با مهدی رحمتی به طور اختصاصی صحبت کرد.

* هواداران استقلال از محسن فروزان خواستند به سمت رحمتی رفته و هر دو با یکدیگر نزد هواداران بروند که فروزان با اشاره دست به آنها گفت در حال گرم کردن هستم و نمی توانم چنین کاری انجام دهم.

 

 

اخبار استقلال

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار