وینفرید شفر

سرمربی استقلال در نشست خبری شفر پس از دیدار مقابل پارس جنوبی جم گفت: با وجود نتایج خوبی که گرفته ایم مدیریت باشگاه بعد از 5 هفته پاداش بازیکنان را پرداخت نکرده است.

 

به گزارش استقلال نیوز، وینفرید شفر سرمربی تیم استقلال در نشست خبری پس از دیدار استقلال مقابل پارس جنوبی جم از هفته بیست و یکم لیگ برتر فوتبال حضور یافت، و به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.

در ادامه متن این گفت و گو را مشاهده خواهید کرد:

* عاشق تیم، بازیکنان و هوادارانمان هستم

امروز بسیار خوشحالم، دیروز هم در نشست خبری گفتم که چرا جای بازیکنان مان را به دلایل تاکتیکی عوض می‌کنیم. عاشقم تیم، بازیکنان و هواداران هستم. دیروز گفتم یک بازیکن پشت مهاجم خوب داریم اما بازیکنی که من می‌خواهم دوبار یک ایجنت از ایران یا به آن بازیکن زنگ زده یا به آن ایجنت زنگ زده که صحبت های بدی در مورد ایران و استقلال به آن بازیکن یا اینجنتش مطرح کرده است. دو بازیکن خوب نیامدند به خاطر صحبت‌هایی که این فرد برای دومین مرتبه علیه استقلال و ایران بیان کرده است. من دیشب به این بازیکن زنگ زدم و به او گفتم من را باور کن، هیچ مشکلی برای خودت نیست اما خانواده او به این بازیکن گفته‌اند به ایران نرو.

* یک ایجنت ایرانی با بدگویی از کشورش بازیکنان خارجی را می ترساند!

این بزرگترین مشکل است که من متوجه آن نمی‌شوم که چطور یک آدم در مورد کشور خودش چنین حرف‌هایی را بیان کرده است. هر دو بازیکن بسیار خوب بودند اما صحبت‌های یک ایجنت که به بازیکن منتقل شده باعث شده که خانواده‌اش بگویند به ایران نرو.

* چرا یک نفر علیه کشور خودش حرف می‌زند؟

بازیکن با من تماس گرفت و گفت خانواده‌ام نمی‌خواهند که من به ایران بیایم اما 5 دقیقه بعد یک پیام در واتس‌آپ از همان ایجنت گرفتم که این بازیکن را به من معرفی کرد. متوجه این مسأله می‌شوید؟ این مسأله اتفاقی نیست، می‌خواهم به شما بگویم این حرفی که زدم حقیقت دارد.

* بازیکنان استقلال 5 هفته است که منتظر پاداش هستند

امروز خیلی خوشحالم باشگاه استقلال خیلی خوب است همه بازیکنان تلاش کردند و همه عاشق تیم استقلال هستند، چه بازیکنانی که بازی می‌کنند چه آنهایی که بازی نمی‌کنند. بازیکنان ما بیشتر از 5 هفته است که منتظر پاداش هستند. من در خیلی از کشورها و خیلی از تیم‌ها مربی‌گری کردم شما من را می‌شناسید.

* خوشحالم که داور نیستم

هیچ وقت در مورد داوری حرف نزده‌ام چه زمانی که هفته گذشته چند بازیکن تیم حریف پیش از زدن ضربه پنالتی وارد محطه جریمه شدند و چه زمانی که داور علیه ما اعلام پنالتی کرد. داوری کار سختی است و خوشحالم که داور نیستم.

* از وقتی ایران آمده ام داوری بدی ندیده ام!

وقتی فوتبال اروپا را می‌بینیم ممکن است برخی مربیان یا بازیکنان در مورد داوری اظهارنظر کنند اما من هیچ وقت این کار را نمی‌کنم. در مورد صحنه‌های پنالتی امروز هم باید بگویم من صحنه‌ها را به درستی ندیده‌ام و نمی‌دانم که داور تصمیم‌های درستی گرفت یا نه. شاید برای دفعات بعد اتفاقات متفاوتی رخ بدهد اما من در مدتی که وارد ایران شدم داوری بد ندیده‌ام.

* علی قربانی امروز مثل یک قهرمان از زمین خارج شد

همه می‌دانستند که تیم پارس در ضدحمله بسیار خطرناک است و به همین دلیل مجبور بودیم وقتی توپ را از دست می‌دهیم ضد حمله حریف را خراب کنیم امروز تمام بازیکنان با همه توان و انرژی بازی کردند و نمی‌توانم از یک یا دو بازیکن فقط نام ببرم. برای علی قربانی خیلی خوشحال هستم چون هفته گذشته او با ناراحتی و اشک زمین را ترک کرد اما امروز مثل یک قهرمان از زمین خارج شد. بازیکنانم اعتماد به نفس، عملکرد و تلاش خوبی داشته‌اند و توانستند به روال بسیار خوب خود بازگردند.

* نمی توانم اسم آن ایجنت را بگویم

سرمربی تیم فوتبال استقلال در پاسخ به این سؤال که آیا امکان دارد نام آن ایجنتی که در مورد آن صحبت کردید و به نظر می‌رسد در حال بازی کردن با آبروی ایران و استقلال است را ببرد، تصریح کرد: خیر نمی‌توانم نام او را بگویم. 

* همه می‌گویند استقلال به مهاجم نیاز دارد

همه می‌گویند که ما مهاجم لازم داریم هیچ کس از من سؤال نپرسیده که آیا استقلال مهاجم می‌خواهد یا نه. اگر بتوانیم بازیکنی فیزیکی مثل علی قربانی به خدمت بگیریم با روش 4، 4، 2 یا 4، 3، 3 بازی می‌کنیم اما اگر مهاجم نگیریم، دو ، سه هفته دیگر این سؤال مطرح می‌شود که چرا مهاجم گرفته‌اید. اسم هر بازیکنی که می‌آوریم یک دلال از ایران با او تماس می‌گیرد که به ایران نیاید. ما می‌خواهیم در لیگ قهرمانان آسیا بازی کنیم و در سه جام حضور داریم.

* رحمتی برای حضور در جام حذفی باید در لیگ بازی می‌کرد

بازیکنان می‌دانند که من با آنان صادق هستم قبل از این هم گفتم اگر رحمتی بخواهد در جام حذفی بازی کند فقط نمی‌تواند با تمرین به این مسابقات بیاید او باید در لیگ بازی کند، اگر خوب بازی کرد می‌تواند در جام حذفی هم بازی کند و اگر خوب نباشد در جام حذفی هم حسینی بازی می‌ کند. اکنون خوشحالم که دو دروازه‌بان خیلی خوب داریم. اگر در رختکن می‌توانستم عکس در آغوش گرفتن حسینی و رحمتی را برایتان می‌گرفتم تا آن را به شما نشان بدهم. البته طبیعی است که حسینی از بازی نکردن ناراحت باشد او یکی از بهترین دروازه‌بان‌های ایران است و کی‌روش این را می‌داند و او را به جام جهانی خواهد برد.

به گزارش استقلال نیوز، از سرمربی استقلال در مورد کارشکنی برای جذب بازیکن خارجی سؤال شد که مدیر رسانه استقلال گفت: در این مورد دیروز به طور مفصل صحبت کردند و دیگر نباید آنها تکرار شود.

شفر همچنین در مورد اینکه شایعه شده به فرشید اسماعیلی گفته است که می‌تواند از استقلال جدا شود، اظهار داشت: من قرار نیست به هر شایعه‌ای که مطرح می‌شود پاسخ دهم فقط در مورد مسائل جدی سؤال کنید نه شایعات.

* جپاروف دچار کشیدگی کشاله شد

او دچار گرفتگی کشاله بود و بهتر بود که تعویض می‌شد ما چند روز دیگر در جام حذفی بازی داریم و باید همه بازیکنان آمده باشند من به هر بازیکنی که مصدومیت جزئی داشته از قائدی تا دیگران گفته‌ام که باید به فیزیوتراپی بروند.

اخبار استقلال

دیدگاه‌ها  
محمد
0 #1 محمد 1396-11-05 21:50
من یک پیر استقلالی هستم قربانی بهترین فوروارد میشود مثل یک هافبک بازیساز مثل یک مدافع عالی تبدیل به گلزنی شود که کسی جلودارش نباشد از همه مهمتر در اختیار تیمه وریا و قائدی و برزای تیم های که گل نخورند قهرمان میشوند رحمتی از وقتی حسینی اومده خیلی عالی شده درآبادان باپرس کامل بایستی تمام توپهارو بگیرند
نقل قول کردن
نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار