e751957

به گزارش استقلال نیوز منصور پور حیدری پیشکسوت باشگاه استقلال معتقد است این استقلال شانس اول قهرمانی لیگ برتر است.

 

منصور پورحیدری درخصوص وضعیت و حال عمومی وی و اینکه بسیاری از فوتبالی‌ها برای دیدن او به منزلش می‌روند، اظهار داشت: شکر خدا از لحاظ ریه و قند خون شرایط بهتری دارم. از آنهایی که در این مدت به ملاقات من آمدند یا از راه‌های دیگر پیگیر وضعیتم هستند، تشکر می‌کنم. امیدوارم که به‌زودی شرایط بهتری را پیدا کنم و بتوانم دوباره به‌صورت مرتب در کنار استقلال باشم.

پورحیدری درمورد اینکه آیا می‌خواهد دوباره در استقلال به‌عنوان سرپرست فعالیت کند، خاطرنشان کرد: من دوست دارم به تیم استقلال برگردم و به این تیم کمک کنم. به هر حال وظایفی داشتم که به‌ دلیل بیماری باعث شد نتوانم کارم را ادامه دهم، ولی اگر حال عمومی‌ام بهتر شود دوست دارم در کنار تیم باشم و کمک کنم.

او درمورد پیروزی استقلال در مقابل گسترش فولاد گفت: برد مهم و روحیه‌بخشی بود و خوشبختانه استقلال به صدر جدول برگشت. مطمئنا هر تیمی می‌تواند نقطه ضعف داشته باشد که استقلال هم از این قاعده مستثنی نیست. الان اما سرنوشت قهرمانی دست استقلال است چون در حال حاضر در صدر جدول قرار دارد. بازی‌های باقی‌مانده بسیار مهم است و امیدوارم بازیکنان استقلال قدر این صدرنشینی را تا آخرین هفته بدانند. از هواداران استقلال هم می‌خواهم که تیم را به‌خوبی حمایت کنند تا استقلال امسال قهرمان لیگ شود.

تسنیم

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار