رضا افتخاری

مدیرعامل استقلال گفت: کمیته امنیت AFC بازدید و گزارشی از ایران داشت که ما منتظر انتشار این گزارش هستیم و امیدواریم AFC تصمیم درستی بگیرد و حق باشگاه های ایرانی را برگرداند.

 

به گزارش استقلال نیوز، سید رضا افتخاری، مدیرعامل باشگاه استقلال در گفت‌وگو با پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، در خصوص جلسه امروز مسئولان فدراسیون فوتبال و مدیران باشگاه هایی که در مسابقات جام قهرمانان آسیا حضور دارند با معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان توضیحاتی داد. در ادامه متن این مصاحبه را مشاهده خواهید کرد:

* از AFC و FIFA خواهان اجرای عدالت هستیم!

در این جلسه موارد خوبی بررسی شد . ما قبلا هم اعلام کردیم که از AFC و فیفا خواهان اجرای عدالت هستیم و می خواهیم در مسابقات جام قهرمانان آسیا حقی از تیم های ایرانی در میزبانی ضایع نشود.

* امیدواریم گزارش کمیته امنیت مشکل مارا حل کند!

چندی پیش کمیته ای به نام کمیته امنیت از AFC به ایران آمد و بازدید و گزارشی داشتند که ما منتظر انتشار این گزارش هستیم و امیدواریم که این گزارش مشکل ما را حل کند در غیر این صورت ناچار هستیم تا حصول نتیجه این موضوع را از طریق AFC و فیفا پیگیری و حل کنیم.

* نباید سیاست را در ورزش دخالت داد!

متاسفانه رقبای ما از این موقعیت سوءاستفاده می کنند و بهانه های واهی می آورند در حالی که کشور ما کاملا امن است و با برگزاری مسابقات متعدد بین المللی این موضوع را به تمام دنیا اعلام کرده ایم. امیدوارم AFC تصمیم درستی بگیرد و حق باشگاه های ایرانی را به آنها برگرداند.

اخبار استقلال

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار