مهدی قائدی

مهاجم جوان تیم فوتبال استقلال که با گرفتن مرخصی از باشگاه در بوشهر به سر می برد دچار سانحه رانندگی شد.

 

به گزارش استقلال نیوز، مهدی قائدی هافبک مهاجم جوان استقلال که به دلیل محرومیت از دیدار مقابل نفت آبادان و برای انجام کارهای مربوط به دانشگاهش از باشگاه مرخصی گرفته و به بوشهر رفته بود شب گذشته در حادثه رانندگی مصدوم و روانه بیمارستان خلیج فارس شد.

شب گذشته او به همراه برخی دوستانش پس از اتمام دیدار دو تیم ملی فوتبال ساحلی ایران و اوکراین از سری تورنمنت بین‌المللی جام پرشین‌کاپ در ورزشگاه ساحلی دهکده گردشگری بوشهر و در حال برگشت به منزل، دچار سانحه رانندگی شده است.

در سانحه واژگونی خودرو، به غیر از مهدی قائدی سه نفر دیگر هم در ماشین بوده‌اند. دو نفر جراحات سطحی داشتند که بعد از مداوای سرپایی از بیمارستان ترخیص شدند. یک نفر در آی سی یوست و مهدی قائدی هم به علت خونریزی داخلی از ناحیه به اتاق عمل رفته و بعد از انجام عمل، در آی سی یو بستری شده است.

تصادف مهدی قائدی

* سرهنگ قدرت الله کشکولی رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان بوشهر در مصاحبه با بخش خبری صدا و سیما گفت:

مهدی قائدی به همراه ۵ نفر دیگر سوار بر خودرو MVM بودند که به علت سرعت زیاد، واژگون شد. این حادثه ساعت یک و نیم بامداد امروز رخ داد. از ۶ سرنشین خودرو، ۵ نفر زخمی شدند که ۳ نفر سرپایی مداوا شدند و دو نفر در بیمارستان بستری هستند.

تصادف مهدی قائدی

* یک منبع آگاه امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در بوشهر اظهار داشت:

مهدی قائدی هافبک جوان بوشهری تیم استقلال تهران که شب گذشته به دلیل سانحه رانندگی به بیمارستان شهدای خلیج فارس بوشهر منتقل شده بود، برای ترمیم پارگی کبد به اطاق عمل منتقل و با حضور تیمی از متخصصان جراحی این بیمارستان مورد عمل جراحی قرار گرفت.

در این سانحه رانندگی به کبد قائدی آسیب رسیده بود که برای ترمیم پارگی کبد به اتاق عمل منتقل و با حضور تیمی از متخصصان جراحی این بیمارستان مورد عمل جراحی قرار گرفت. هم اکنون وی در ای‌سی‌یو این بیمارستان و در زیر دستگاه ونتیلاتور بستری است و به احتمال فراوان با برگشت و طبیعی‌شدن تنفس وی، تا قبل از ظهر امروز از دستگاه جدا می‌شود و می‌تواند تنفس طبیعی داشته باشد.

وضعیت عمومی وی تا این لحظه خوب گزارش شده و خطری متوجه سلامتی وی نیست.

اخبار استقلال

دیدگاه‌ها  
سهراب
+1 #1 سهراب 1396-11-09 12:36
این نشان از شعور پایین مدیران باشگاه داره چرا بازیکن جوون باید به حال خودش ول بشه تا هرجا دلش میخواد بره؟کجای دنیا بازیکن محروم اینجوری میزنه به سفر؟بازیکن باید تحت اختیار باشگاه خودش باشه اگه سفری هم هست باشگاه براش بلیط بگیره بفرسته و سریع برگردونه نه اینکه با رفیقاش بندازه به جاده!
نقل قول کردن
محمد
0 #2 محمد 1396-11-09 12:57
سلام من یه پرسپولیسیه متعصبم ولی خیلی برای مهدی ناراحتم ایشالا زود سلامتیش بدست بیاره حیف این جوون با استعداد که گرفتار بلا بشه امیدوارم زود زود خوب بشی مهدی قاعدی عزیز همه پرسپولیسها هم برات دعا میکنیم خوب بشی یا علی به امید دیدارت تو زمین فوتبال
نقل قول کردن
FARHAD
0 #3 FARHAD 1396-11-09 14:42
یعنی هرجای دنیا بود مدیران باشگاه سریعا استعفاء میدادن اما این بی وجودا خیلی عوضی تر از اینن که خودشون کنار برن
نقل قول کردن
نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار