نصرالله عبداللهی

سرپرست تیم فوتبال استقلال گفت: طبق برنامه‌ای که داریم ساعت 17:30 در فرودگاه مهرآباد حاضر شده و آماده سفر به آبادان هستیم.

 

به گزارش استقلال نیوز، نصرالله عبداللهی سرپرست تیم فوتبال استقلال در گفتگو با خبرگزاری فارس، در خصوص اینکه سرانجام تکلیف سفر تیم استقلال به آبادان و وضعیت جسمانی مهدی قائدی، صحبت هایی را عنوان کرد. در ادامه متن این گفت وگو را می خوانید:

* تکلیف سفر تیم استقلال به آبادان؟

ما تابع تصمیم مسئولان فرودگاه هستیم، بلیت‌ها تهیه شده و ساعت 17:30 راهی فرودگاه می‌شویم تا خود را برای پرواز به آبادان آماده کنیم. قرار است بعد از پایان تمرین بازیکنان راهی منازل خود شده و سپس ساعت 17:30 در فرودگاه مهرآباد حاضر باشند. تمام برنامه‌ریزی‌ها صورت گرفته و حتی ساعت 10:30 امشب نشست هماهنگی بازی فردا برگزار خواهد شد که ما هم در این جلسه شرکت خواهیم کرد.

* آخرین وضعیت قائدی؟

متاسفانه این بازیکن دچار سانحه شده اما مسئولان باشگاه سخت پیگیر هستند که انتقال وی به تهران انجام شود. مطمئنا هرکاری از دست ما بر بیاید برای سلامتی این بازیکن انجام خواهیم داد.

اخبار باشگاه استقلال

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار