ترکیب استقلال

ترکیب استقلال تهران برای دیدار مقابل نفت آبادان از مرحله نیمه نهایی جام حذفی مشخص شد.

 

به گزارش استقلال نیوز، بازیکنان منتخب کادر فنی تیم فوتبال استقلال برای دیدار مقابل نفت آبادان از مرحله نیمه نهایی جام حذفی به شرح زیر خواهد بود:

سید مهدی رحمتی ، سید مجید حسینی، پژمان منتظری، وریا غفوری، میلاد زکی پور، امید ابراهیمی، روزبه چشمی، سرور جپاروف، داریوش شجاعیان، بهنام برزای و علی قربانی

 شماتیک ترکیب استقلال

به گزارش استقلال نیوز، تیم فوتبال استقلال بدون حتی یک جلسه تمرین در زمین چمن به دیدار مقابل نفت آبادان خواهد رفت. البته اگر از غافلگیری بسیاری از مسئولان کشوری از بارش سنگین برف در روزهای اخیر و مشکلات پیش آمده برای هموطنانمان بگذریم، این انتقاد به مسئولان باشگاه استقلال وارد است که می توانستند با توجه به پیش بینی سازمان هواشناسی، کاروان تیم را قبل از شروع شرایط جوی اینچنینی راهی آبادان کنند تا هم کادر فنی در آرامش و بدون دغدغه ذهنی به وظایف خود عمل کند و هم جلسات تمرینی به طور کامل برگزار شود. به هر حال با توجه به شرایط موجود و تنها با جلسات تمرینی در سالن سر پوشیده، وینفرید شفر بازیکنانش را آماده دیدار مرگ و زندگی در آبادان کرده و امیدواریم آبی پوشان تا آخرین لحظه برای رسیدن به فینال و شاد کردن دل هواداران قهرمانانه و جانانه بجنگند.

* در دروازه استقلال همچون 2 دیدار گذشته مهدی رحمتی قرار گرفته است. او با مهار پنالتی بازیکن پارس جنوبی جم در ورزشگاه آزادی، آمادگی خود را به رخ همگان کشید و بدون شک نقش انکار ناپذیری در دیدار امروز خواهد داشت.

** در خط دفاع باز هم شاهد یک تغییر هستیم. در قلب خط دفاعی، سید مجید حسینی بازیکن مورد علاقه شفر به همراه پژمان منتظری باتجربه قرار گرفته و در سمت راست خط دفاعی وریا غفوری یکی از آماده ترین فوتبالیست های حال حاضر ایران بازی خواهد کرد. به شخصه امید زیادی به درخشش غفوری در دیدار امروز دارم. اما میلاد زکی پور مدافع چپ استقلال برابر نفت آبادان خواهد بود و جایگزین امید نورافکن شده است. شاید محرومیت نورافکن از دیدار بعدی استقلال در لیگ برتر مقابل ذوب آهن یکی از دلایل بازی نکردنش در این دیدار هم باشد.

*** در میانه میدان، ترکیبی دفاعی تر از گذشته به چشم می خورد که نشان از احتیاط شفر و تمرکز او برای گل نخوردن در این دیدار است. روزبه چشمی جلوی دو مدافع مرکزی بازی خواهد کرد و نقش هافبک دفاعی را ایفا می کند و امید ابراهیمی، سرور جپاروف و داریوش شجاعیان دیگر هافبک های استقلال در این دیدار خواهند بود که رو به جلو و رونده بازی خواهند کرد. بی شک امید ابراهیمی و سرور جپاروف با تجربه بالای خود می توانند تعیین کننده ترین بازیکنان استقلال در این دیدار باشند.

**** در خط حمله همانند دیدار مقابل پارس جنوبی جم، بهنام برزای و علی قربانی بازی خواهند کرد. ترکیبی که به نظر زهردار و قابل اتکا برای شفر می باشند. البته برزای به تناوب به خط هافبک اضافه خواهد شد و در کارهای دفاعی کمک حال دیگر هافبک های استقلال خواهد بود.

با امید موفقیت تیم محبوبمان در این دیدار دشوار و آرزوی بهبودی برای باشوی کوچک.

 

اخبار استقلال

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار