حسن زمانی

عضو هیات مدیره باشگاه استقلال با تاکید بر حضور این تیم در گروه مرگ لیگ قهرمانان آسیا از تلاش خود و همکارانش برای تقویت آبی‌پوشان خبر داد.

 

به گزارش استقلال نیوز، حسن زمانی عضو هیات مدیره باشگاه استقلال در حاشیه تمرین امروز آبی‌پوشان در گفت‌وگو با سایت رسمی باشگاه، درباره صعود این تیم به فینال جام حذفی و شرایط آبی‌پوشان برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا صحبت‌هایی کرد و در پایان ابراز امیدواری کرد با کمک شفر آکادمی استقلال فعال‌تر شود و پشتوانه سازی به نحو احسنت انجام بگیرد.

* اوضاع استقلال عالی‌ است

اوضاع استقلال بسیار عالی است. ما در مقطعی هستیم که بازیکنان استقلال از موقعیت‌هایشان استفاده می‌کنند و از دانش کادرفنی بهره می‌برند و همه از دل و جان در خدمت تیم هستند.

* جام حذفی را به قائدی و هوادارانمان تقدیم می‌کنیم

ما الان گرمای جام را در دستان خود لمس می‌کنیم. مشکلترین بازی ما همین مصاف با صنعت نفت آبادان بود که بردیم و الحمدلله به خوبی پشت سر گذاشتیم. من فکر می کنم با همت بازیکنان و خواست خدا می توانیم این جام را بگیریم و تقدیم به مهدی قائدی و هواداران کنیم. واقعا جای قائدی خیلی خالی است و امیدوارم او به مصاف فینال حذفی برسد.

* با کمک شفر آکادمی را فعال می‌کنیم

تاکید ما روی این بود که اکادمی را تا جای ممکن فعال کنیم. از شفر خواستیم در جلسه هیات مدیره با کادرش حضور یابد و پیشنهادات خود را ارایه دهد تا پشتوانه قوی‌ای در فوتبال پایه داشته باشیم. ضمن این که حمایت کامل هیات مدیره از ایشان، کادر فنی و بازیکنان را اعلام کردیم.

* کمک می‌کنیم تیم برای آسیا تقویت شود

در آسیا در گروه مرگ قرار داریم. ما در گروهی قرار گرفته‌ایم که بالا آمدن از آن، طی کردن نیمی از راه است. ما ان‌شاءالله در هیات مدیره تلاش می کنیم تا تیم تقویت شود و از هیچ کوششی دریغ نمی‌کنیم. بازیکنانی مد نظر هستند که در صورت جذب به ما کمک می‌کنند و امیدواریم با استفاده از موجودی فعلی و فراهم شدن شرایط، امسال در آسیا حرف های بسیاری برای گفتن داشته باشیم.

اخبار استقلال

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار