شاهرخ بیانی

پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: امیدوارم این اتفاق تلخ یک تجربه گرانبها برای قائدی باشد تا دیگر چنین رفتاری از او سرنزده مثل یک فوتبالیست حرفه ای زندگی کند.

 

به گزارش استقلال نیوز، شاهرخ بیانی پیشکسوت باشگاه استقلال در گفتگو با خبرنگار مهر، در خصوص برتری استقلال مقابل نفت آبادان، حادثه ای که برای قائدی رخ داد، نقش پر رنگ وینفرید شفر در ئضعیت این روزهای استقلال و دیدار مقابل ذوب آهن صحبت هایی کرد که در ادامه می خوانید:

* استقلالی ها با تمام وجود نفت را در آبادان شکست دادند

استقلال باز هم به فینال جام حذفی رسید. آبی پوشان توانستند مقابل نفت با ارائه یک بازی کاملا منطقی و به دور از احساسات نتیجه را به نفع خود رقم زده و حالا منتظر حریف بعد از خود برای فینال جام حذفی باشند. بازیکنان استقلال بازی را مدیریت کردند و با اینکه به خاطر اتفاق ناگواری که برای قائدی افتاده بود روحیه خوبی نداشتند، توانستند به خاطر این بازیکن با تمام وجود بازی کرده و به پیروزی دست پیدا کنند.

* به شفر تبریک می گویم!

باید به شفر تبریک گفت، او از زمان حضورش در استقلال عملکرد قابل توجهی داشته، آنالیز دقیقی از حریفان دارد و توانسته نقاط قوت و ضعف حریفان خود را به خوبی شناسایی و بر روی ضعف تیم های مقابل کار کند و همین مسئله باعث شده که در هفته های اخیر به پیروزی های خوبی هم دست پیدا کند.

* سوشا مکانی نقطه ضعف اصلی نفت بود!

البته اگر بی احترامی به کسی نباشد، باید بگویم که نقطه ضعف اصلی نفت دروازه بان این تیم بود که دو اشتباه فاحش داشت و همین دو اشتباه باعث شد بازیکنان باتجربه استقلال از آن سود برده و دو گل را وارد دروازه حریف کرده و به فینال جام حذفی راه پیدا کنند.

* استقلال در آبادان تنها بود

استقلال در آبادان تنهای تنها بود، تماشاگرانش را به ورزشگاه راه ندادند اما شاید این مسئله باعث شد تا انگیزه بالاتری نسبت به حریف داشته باشند و درست در نقطه مقابل که نفتی ها بودند و از حمایت تماشاگرانشان هم سود می بردند، اما نتوانستند از آن استفاده کرده و شکست خوردند. فکر می کنم همین حضور پرتعداد هواداران نفت هم باعث شد تا بازیکنان این تیم دچار استرس شوند  و نتوانند بازی همیشگی خود را ارائه دهند و این یک پوئن بسیار مثبت برای بازیکنان استقلال شد.

* امیدوارم این اتفاق تلخ تجربه ای گرانبها برای قائدی باشد

به شدت از اتفاقی که برای قائدی افتاد ناراحت شدم و تنها کاری که از دستم برمی آید این است که دعا کنم تا این بازیکن هر چه زودتر سلامتی خود را باز یافته و دوباره شاهد هنرنمایی او در میادین باشم اما نقطه تاریک این موضوع بیدار بودن این بازیکن حرفه ای تا ۲ بامداد است، نمی دانم چه کسانی باید مراقب او باشند که این بازیکن جوان و کم تجربه تا این موقع بامداد بیدار نباشد. در هیچ جای دنیا که فوتبال حرفه ای برگزار می شود شما نمی بینید بازیکنی دیرتر از ساعت ۱۱ بیدار مانده باشد اما این اتفاقات فقط در فوتبال ایران رخ می دهد و نشان می دهد که هنوز تا حرفه ای شدن راه درازی را در پیش خواهیم داشت. امیدوارم این موضوع یک تجربه گرانبها برای قائدی باشد تا دیگر چنین رفتاری از او سرنزده و بداند یک فوتبالیست حرفه ای باید همه کارهایش برنامه ریزی شده باشد.

* دیدار استقلال و ذوب آهن یک فینال به تمام معناست

مطمئن هستم دیدار استقلال و ذوب آهن یک فینال به تمام معنا خواهد بود، هر دو تیم این روزها نتایج قابل قبولی کسب کرده و با بازی های خوبی که از خود به نمایش گذاشته اند، هواداران خود را خوشحال و حالا همه منتظر هستند تا ببینید چه تیمی در این دیدار برنده میدان خواهد شد.

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار