دیدار استقلال و ذوب آهن

تیم فوتبال استقلال از بازی های هفته بیست و دوم لیگ برتر فوتبال به مصاف ذوب آهن اصفهان می رود.

 

به گزارش استقلال نیوز، در چارچوب هفته بیست و یکم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران،‌ تیم‌های ذوب‌آهن و استقلال تهران روز یکشنبه در اصفهان به مصاف یکدیگر می‌روند.

تیم ذوب‌آهن با هدایت امیر قلعه‌نویی چند هفته متوالی است که پیروز شده و در جدول رقابت‌های لیگ برتر صعود قابل توجهی داشته است. این تیم اصفهانی در بهترین شرایط روانی و فنی خود به سر می‌برد و نشان داده که توانایی‌های زیادی در زمین مسابقه دارد. اما در سوی دیگر این میدان شاگردان وینفرد شفر قرار دارند که با یک نمایش خوب موفق شدند تا فینالیست جام حذفی شوند و با روحیه و انگیزه‌ای مضاعف به فکر پیروزی در مقابل ذوب‌آهن هستند تا فاصله خود را با تیم‌های بالا نشین کمتر بکنند.

در این دیدار استقلال محسن کریمی را به دلیل مصدومیت و امید نورافکن را به دلیل محرومیت در اختیار ندارد. با این‌حال شاگردان شفر نشان داده‌اند که در همه حال توانایی شکست حریفان خود را دارند و با تدابیر کادرفنی برای کسب سه امتیاز مهم مصاف با ذوب‌آهن به میدان می‌روند.

تیم فوتبال استقلال ساعت 15 روز یکشنبه مهمان ذوب‌آهن است و مطمئنا حضور هواداران این تیم در ورزشگاه می‌تواند برای آبی‌ها انگیزه بیشتری ایجاد کند و شاگردان شفر در ادامه روند رو به رشد خود، این سه امتیاز مهم را هم به حساب خود واریز کنند.

 

اخبار استقلال

 

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار