رضا حسن زاده

پیشکسوت و عضو کمیته فنی باشگاه استقلال گفت: شاید بازیکن جایگزین جپارف نمی‌تواند هماهنگی لازم با نفرات کناری‌اش را داشته باشد و به همین دلیل استقلال بدون او پیروز نمی‌شود.

 

به گزارش استقلال نیوز، رضا حسن زاده پیشکسوت باشگاه استقلال در گفتگو با ایسنا، درباره مصاف استقلال و ذوب‌آهن در چارچوب رقابت‌های هفته بیت و دوم لیگ برتر صحبت هایی را عنوان کرد. در ادامه متن این گفت وگو را می خوانید:

* دیدار استقلال و ذوب‌آهن؟

تمام ۹ بازی پیش روی استقلال، فینال است. این بازی با ذوب‌آهن هم با توجه به جایگاه جدولی ذوب‌آهن اهمیت بالایی دارد. ذوب‌آهن مدتی است که پیروز می‌شود و تیم دست و پا بسته‌ای نیست. قلعه‌نویی هم مربی با تجربه‌ای است و به نظرم استقلال خیلی کار سختی دارد.

* چرا استقلال بدون جپارف پیروز نمی‌شود؟

به نظرم نباید کار به این‌جا برسد که در نبود یک بازی، استقلال یا هر تیم دیگری دچار مشکل شود. شاید بازیکن جایگزین جپارف نمی‌تواند هماهنگی لازم با نفرات کناری‌اش را داشته باشد و به همین دلیل استقلال بدون او پیروز نمی‌شود. از طرفی لیدر اول استقلال امید ابراهیمی است و بعد از او جپارف است. طبیعی است که با دو لیدر بازی کردن خیلی بهتر است و شاید دلیل ناکامی استقلال بدون جپارف همین باشد که یکی از لیدرهایش را در زمین ندارد و از طرفی وقتی رحمتی نیست، لیدر سوم استقلال در زمین مشخص نیست چه کسی است. امیدوارم اگر او به بازی با ذوب‌آهن نرسد، استقلال آسیبی نبیند.

* چقدر احتمال می‌دهید مانند مصاف‌های قبلی استقلال با تیم‌های تحت هدایت قلعه نویی، آبی‌پوشان دچار حاشیه شوند و متضرر شوند؟

چیزی که استقلال لازم دارد آرامش است. روند مثبت این تیم ناشی از این آرامش است. حاشیه انرژی تیم را هدر می‌دهد. استقلال باید آرامش داشته باشد تا حداقل شکست نخورد. روند استقلال نشان می‌دهد این تیم به لحاظ روحی روانی و جسمانی در شرایط خوبی است. بهتر است استقلال از این فضا دور شود تا پیروز شود هرچند که بازی مقابل تیم‌های قلعه‌نویی دشوار است.

* عملکرد وینفرد شفر؟

شفر تا الان خوب نتیجه گرفته است. او یک استقلال مریض ر ا تحویل گرفت و در آستانه کسب یک جام است. برای سال بعد هم مدیریت و خود او تصمیم می‌گیرند که باشد یا نه ولی در کل تا این جای کار او مربی موفقی بوده است و روند استقلال با او رو به جلو بوده است.

اخبار استقلال

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار