حسن زمانی

عضو هیات مدیره باشگاه استقلال گفت: شفر قطعا برای لیگ قهرمانان آسیا برنامه دارد و ما می توانیم با او در این مسابقات به نتایج قابل قبولی دست پیدا کنیم.

 

به گزارش استقلال نیوز، حسن زمانی عضو هیات مدیره باشگاه استقلال در گفتگو با رادیو تهران، در خصوص وضعیت این روزهای استقلال صحبت‌هایی را عنوان کرد. در ادامه متن این گفت و گو را می خوانید:

* وضعیت این روزهای استقلال؟

امروز یک دیدار سخت را مقابل ذوب آهن خواهیم داشت و مطمئن هستم یک برد خوب به دست می آوریم. پیش بینی کرده بودم که استقلال به رده های بالا خواهد رسید و امروز با پیروزی برابر ذوب آهن به رده سوم جدول خواهیم رسید.

* عملکرد آبی پوشان در جام حذفی؟

ما به فینال جام حذفی رسیده ایم و اعتقاد دارم گرمای جام را لمس کرده و اگر بدشانس نباشیم می توانیم قهرمان جام حذفی کشور شویم.

* مدیرعامل باشگاه استقلال گفته است شرط قرارداد شفر برای فصل آینده قهرمانی در جام حذفی است؟

از شفر کاملا راضی هستیم. او تحول عظیمی در تیم به وجود آورده است. احساس می کنم عملکرد او بسیار مورد توجه قرار گرفته و او فراتر از پیش بینی های ما عمل کرده است. مطمئن هستم با کسب جام حذفی او در استقلال ماندگار خواهد بود. شفر قطعا برای لیگ قهرمانان آسیا برنامه دارد و ما می توانیم با او در این مسابقات به نتایج قابل قبولی دست پیدا کنیم. ما در حال حاضر در یک قدمی جام حذفی هستیم و امیدواریم بتوانیم با قهرمانی در این جام فصل آینده هم در لیگ قهرمانان حضور داشته باشیم.

* حضور یک هافبک خارجی برای عقد قرارداد استقلال؟

این بازیکن امروز به تهران آمده و مطمئنا پس از بررسی های لازم و در صورت مثبت بودن نتایج تست پزشکی با او قرارداد خواهیم بست.

* چرا جذب بازیکن برای استقلال این قدر به طول کشید؟

با توجه به اینکه ۴۰ بازیکن به سرمربی تیم معرفی شده بود انتخاب یکی از آنها بسیار سخت بود و باید بازیکنی را انتخاب می کردیم که هم شرایط خوبی می داشت و هم ارزش هزینه کردن. بنابراین سعی کردیم با دقت تمام این کار را انجام داده تا دچار مشکل نشویم. برای اینکه نام ایجنت های رسمی را خراب نکنم باید بگویم یک سری دلال که هرگز دنبال منافع کشور هم نبوده در چندین مورد حضور بازیکنان در استقلال را دچار اخلال کرده و مطمئنا باشگاه با آنها برخورد خواهد کرد. زیرا آنها غیرقانونی کار می کنند و رسمیت ندارند. بنابراین سعی کردیم بازیکنانی که مدنظرمان است را از ایجنت های رسمی بگیریم.

* وضعیت مهدی قائدی؟

امیدوارم این بازیکن هرچه زودتر رو به بهبود برود زیرا ما او را تنها نخواهیم گذاشت و اگر شرایط جسمی اش بهبود پیدا کند او را به تهران آورده و تحت نظر خودمان او را مداوا خواهیم کرد.

* چرا یک بازیکن حرفه ای تا پاسی از شب باید بیرون بماند و آیا باشگاه با این رفتار برخورد خواهد کرد یا خیر؟

این موضوع را قبول داریم که نباید یک بازیکن تا نیمه شب بیرون باشد زیرا او یک بازیکن حرفه ای است. بعد از این اجازه نخواهیم داد هیچ کدام از بازیکنان جوان ما بدون اجازه چنین حرکتهایی انجام دهد. آنها سرمایه باشگاه هستند و این وظیفه ماست که به خوبی از این سرمایه محافظت کنیم.

* آیا جلسه انتقادی در این خصوص توسط اعضای هیئت مدیره برگزار خواهد شد یا خیر؟

طی همین هفته هیئت مدیره جلسه ای برگزار خواهد کرد و ما در این خصوص حتماً صحبت خواهیم کرد تا دیگر شاهد چنین اتفاقاتی نباشیم.

خبرگزاری مهر

اخبار استقلال

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار