ثبت قرارداد بویان

بازیکن مد نظر کادر فنی تیم فوتبال استقلال پس از حضور در تست های پزشکی با این تیم قرارداد بست.

 

به گزارش استقلال نیوز، بویان نایدنوف هافبک تهاجمی مد نظر تیم استقلال که به تازگی وارد ایران شده بود، با عقد قراردادی به عضویت آبی‌های پایتخت درآمد. او تست‌های پزشکی را با موفقیت پشت سر گذاشت و امروز با استقلال قراردادش را امضا کرد. این بازیکن با وجود این که بلغارستانی است، در تیم ملی مقدونیه بازی کرده و احتمالا دورگه باشد.

بویان نایدنوف ۲۶ ساله است و ۱۸۳ سانتی‌متر قد این بازیکن است.

او ۴ بازی ملی برای تیم ملی مقدونیه داشته است و پیشینه بازی او نشان می‌دهد که این بازیکن در برخی از تیم‌های این کشور مثل "تورنوو" و "روبوت نیکی اسکوپیه" و هم‌چنین "سموحه" مصر بازی کرده است.

قرارداد این بازیکن با استقلال یک سال و نیمه است.

ثبت قراداد بویان

 تبت قرارداد در هیئت فوتبال

به گزارش استقلال نیوز، بویان هافبک مقدونیه ای است که اولویت کادر فنی استقلال نبود چرا که آنها به دنبال یک مهاجم خوب بودند اما در نهایت پس از آنکه گزینه های مد نظرشان پاسخ منفی دادند ناچار شدند با این بازیکن قرارداد ببندند. بویان بازیکن جدید استقلال که قراردادش امروز صبح در این باشگاه به امضا رسید با حضور در هیات فوتبال تهران قرارداد خود را به صورت رسمی هم به ثبت رساند.

 

اخبار استقلال

دیدگاه‌ها  
مسعود عشق اس اس
0 #1 مسعود عشق اس اس 1396-11-16 13:12
سلام..خداکنه بازیکن موثر و خوبی باشه و با تمرینات منظم شفر سریعا به اوج برسه..هرچند که مشکل اصلی استقلال نداشتن یک مهاجم گلزن تمام عیار و تمام کننده ست و نه هافبک بازیساز!!
اما درباره بازی دیروز استقلال و ذوب آهن، دو نیمه کاملا متفاوت رو دیدیم..نیمه اول استقلال سرحال و هجومی بازی کرد و موقعیتهای زیادی بوجود آورد.متاسفانه بازهم ضعف مهاجمان در گلزنی و نبود یک مهاجم ششدانگ و زهردار باعث شد ذوب آهن فقط با یک گل خورده راهی رختکن شود.اما نیمه دوم قصه دیگری داشت..بازیکنان استقلال هنوز هم در باد بردن صنعت نفت خوابیده بودن و کمی غرور و خودخواهی در بازی شون دیده میشد..در موقعیتهای تک به تک از خودگذشتگی وجود نداشت و هرکس قهرمان خودش بود.در واقع روحیه تیمی و فداکاری ذوب آهنی ها خیلی بهتر از استقلال بود و کاملا برای این بازی بلحاظ ذهنی و روحی آماده بودند.دوندگی میانه میدان استقلال خوب نبود و درگیری های بین هافبکها رو ذوبیها بردند.بخصوص بعد از اومدن قاسم حدادی فر ورق برای ذوب برگشت..از اینها گذشته نکته بسیار عجیب تر اینکه با وجود زمین چمن بسیار عالی و صاف فولادشهر استقلال روی به بازی هوایی مستقیم و سانتر از جناحین آورده بود که بسیار عجیب بود!!
پاسکاری زمینی و کوتاه در میانه میدان،کارهای ترکیبی دو سه نفره و شکافتن عمق دفاع حریف به هیچ وجه دیده نشد،ضمن اینکه از فاکتور مهمی مثل شوتهای از راه دور و پاسهای پشت دفاع هم خبری نبود و یک استراتژی دلخواه ذوب آهن در کل این نیمه به اجرا درآمد.اما تعویضهای خوبی هم شاهد نبودیم.بیرون کشیدن برزای هجومی،توپ نگه دار و دونده خیال مدافعان ذوب را کاملا راحت کرد و از طرفی در کمال تعجب با بیرون رفتن علی قربانی بازی هوایی و مستقیم هم دیگر کارگر نبود!! به هرحال این بازی هم تمام شد و به خاطره ها پیوست ولی بازیکنان و مربیان استقلال بدانند که همیشه نباید روی تاکتیکها و اندیشه های فنی تکیه کرد بلکه در فوتبال فاکتورهای زیادی برای برنده شدن وجود دارند که مهمترین آنها نداشتن غرور بیجا،داشتن از خودگذشتگی و کار تیمی هماهنگ است..همیشه اجرای سیستم های مناسب و کار گروهی منظم، بسیار بهتر از داشتن ستاره ها و نام بزرگ عمل میکنند..
عشق است استقلال
نقل قول کردن
نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار