پندار توفیقیمعاون ورزشی باشگاه استقلال گفت: اگر دلالان محترم اجازه بدهند تا فردا یک مهاجم خوب می‌گیریم.

 

به گزارش استقلال نیوز، سیدپندار توفیقی معاون ورزشی باشگاه استقلال در گفت وگو با خبرگزاری فارس، درخصوص اینکه چه اتفاقاتی رخ داد که مهاجمان خارجی در لحظه آخر قید حضور در استقلال را می‌زنند صحبت هایی را عنوان کرد. در ادامه متن این گفت و گو را مشاهده خواهید کرد:

* چرا مهاجمان خارجی در لحظه آخر قید حضور در استقلال را می‌زنند؟

این مساله قصه دراز دارد اما اگر بخواهم به صورت کلی بگویم ما در ابتدا با الحاجی گروه توافق کردیم و حتی مباحث مالی را با او حل کردیم ولی این بازیکن به یکباره اعلام کرد به ایران نمی‌آید. خیلی از این بازیکنان در دقیقه 90 عذرخواهی می‌کردند و جالب است دو نفر از ایجنت‌‌های این بازیکنان به تهران هم سفر کردند اما در حالی که آنها از کشورهای دیگر آمده بودند و قرار بود بازیکنشان به تهران بیاید در دقیقه 90 اعلام کردند که بازیکنان از حضور در ایران منصرف شدند. ما با بکامنگا توافق کامل کرده بودیم و حتی برای او از پاریس به تهران بلیت گرفتیم اما درست ساعت پرواز با ما تماس گرفت و مدعی شد که از شرایط ایران راضی نیست و به استقلال نمی‌آید، جالب است وقتی او با شفر صبحت کرد به سرمربی تیم گفت که از ایران تهدیدش کرده‌اند البته منظور این بازیکن این بود که تهدیدش کرده‌اند که از کانال برخی آقایان باید به استقلال بیاید.

* مهاجم سوئدی قرار بود به استقلال بیاید؟

بازیکنی به نام«ارتون» قرار بود به استقلال بیاید و حتی هزینه بلیت او را هم پرداخت کردیم اما در حالی که به ایجنتش گفته بود بارها و وسایلش را به تهران فرستاده به یکباره از حضور در ایران عذرخواهی کرد. وقتی با او تماس گرفتم و دلیل کارش را پرسیدم به من گفت اگر به استقلال و ایران بیایم همسرم از من جدا می‌شود! من به او گفتم شما با ما توافق کرده‌اید و زمانی که پیشنهاد را از ما دریافت کردید می‌توانستید همه چیز را بررسی کنید اما او اعلام کرد به ایران نمی‌آید و حتی گفت حاضر است پول بلیت را به باشگاه استقلال برگرداند من هم اعلام کردم باشگاه استقلال خسارت دیده و شما زمان را برای باشگاه کشتید.

* خرید مهاجم ؟

اگر دوستان و دلالان محترم بگذارند فردا یک مهاجم خوب جذب می‌کنیم.

* تا روز سه‌شنبه فرصت دارد اسامی آسیایی خود را به AFC ارسال کنید؟

ما تلاش می‌کنیم فردا اسامی را ارسال کنیم تا مشکلی بوجود نیاید.

* آیا نام مهدی قائدی در لیست آسیایی استقلال هست یا خیر؟

بله، نام قائدی در لیست آسیایی استقلال وجود دارد.

اخبار تیم استقلال

دیدگاه‌ها  
مسعود عشق اس اس
0 #1 مسعود عشق اس اس 1396-11-16 16:28
دوستان و دلالان محترم جناب توفیقی لنگی؟؟؟!عجب...
وقتی آب از سرچشمه گل آلود و کثیف باشه دیگه این سنگریزه ها و خاک اره هایی مثل افتخاری و توفیقی لنگی چه عددی هستند؟؟اینا ماموریت اصلی شون از طرف لنگی های دم کلفت بالاسری(وزارت نامحترم و مافیایی لنگپولیس و جوانان) ضربه زدن و چوب لای چرخ استقلال بزرگ گذاشتنه..
وزارت نامحترم نامرد اینا رو گذاشته برای کنترل کردن قدرت استقلال بزرگ و میلیونها هواداران متعصبش بوسیله مدیریت کردن غلط و خلاف جهت آب شنا کردن امثال افتخاری بی بخار..وگرنه کل ایران میدونن حتی اگر " ابرام چرخی "هم مدیر عامل استقلال بود با اینهمه بودجه و خدم و حشم تا الان بجای یکی 4 تا مهاجم تاپ و لوکس خارجی تو استقلال بازی میکردند.. دیگه دست اینا کاملا رو شده برای هواداران و تو کت هیچ کس نمیره که یکی دوتا دلال منفگی زپرتی که البته لنگی هم هستند بتونن تمام بازیکنان خارجی رو از اومدن به ایران و استقلال منصرف و نا امید کنند.. بی خیالی و خونسردی بیش از حد جناب بی افتخار و همین پندار (جاسوس دوجانبه) تو قضیه اعتراض به قرارداد جعلی طارمی و قهرمانی کثیف و نجس لنگ پولیس معلوم شد و مثل آفتاب روشنه پشت پرده چه خبرایی هست..خدا همه شون لعنت کند تا ابد الدهر
نقل قول کردن
نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار