صمد مرفاوی

پیشکسوت استقلال گفت: نباید برای تمدید قرارداد با شفر عجله کرد. باید تا پایان فصل صبر کنیم و ببینیم در لیگ برتر و در بازی با تیم‌های سخت چه نتیجه‌ای می‌گیرد.

 

به گزارش استقلال نیوز، صمد مرفاوی پیشکسوت باشگاه استقلال در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، درخصوص  شرایط این روزهای استقلال،‌ توضیحاتی داد. در ادامه متن این گفت و گو را مشاهده خواهید کرد:

* کار سخت و بازی‌های دشوار استقلال تازه آغاز شده است!

نباید برای تمدید قرارداد با شفر عجله کرد. باید تا پایان فصل صبر کنیم و ببینیم در لیگ برتر و در بازی با تیم‌های سخت چه نتیجه‌ای می‌گیرد. سپس عملکرد او را در لیگ قهرمانان آسیا هم ببینیم و بعد از آن درباره تمدید قرارداد با او تصمیم گرفته شود.

* استقلال به قلعه نوعی باخت!

استقلال به ذوب آهن نباخت بلکه به امیر قلعه نویی باخت. به شناختی که امیر از استقلال داشت و از آن به بهترین شکل ممکن استفاده کرد. البته منظور من شناختی بود که امیر قلعه‌نویی در همان دقایق ابتدایی بازی از استقلال به دست آورد. در دقایق ابتدایی بازی استقلال قدری بهتر از ذوب بود و یک گل هم زد. اما قلعه نویی خیلی زود نقاط ضعف و قوت استقلال و تیم خودش را شناسایی کرد و در همان نیمه نخست یک تعویض کلیدی کرد. اضافه شدن قاسم حدادیفر نقطه عطف این بازی بود و او با بازیسازی از انتهای زمین کاملا ورق بازی را برگرداند واز آن به بعد جریان بازی به سود ذوب آهن شد.

* شفر هرگز در روند تیمش تغییرات ایجاد نکرد!

برای من این سئوال پیش آمد چرا در حالی که ذوب آهن در نود دقیقه بارها در شیوه بازی‌اش تغییر ایجاد کرد و تغییر سیستم داد، شفر هرگز در روند تیمش تغییراتی ایجاد نکرد. ذوب آهن روش‌های مختلف را اجرا می‌کرد. بازی‌سازی از انتهای زمین، نفوذ از کناره‌ها، پرس از جلو و چند تاکتیک دیگر. اما استقلال در این بازی تنوع تاکتیکی نداشت.

* این تیم در همه بازی‌های بزرگ با تیم‌های بالای جدول و مشکل برنده نشده است!

این خوب نیست استقلال در بازی های مشکل زورش به حریف نرسد. شما ببینید که شفر نه پرسپولیس را برده، نه ذوب آهن را، نه فولاد را، نه سایپا را و نه تراکتورسازی را. این نشان می دهد که زور این تیم در بازی‌های دشوار کم می‌شود و این جای نگرانی دارد به خصوص در دیدارهای آسیایی.

* بازی با سپیدرود ساده نیست!

این بازی خیلی حائز اهمیت است و می‌تواند استقلال را از نظر روحی بعد از شکست ذوب آهن به شرایط خوب بازگرداند. اما باید توجه داشت که این بازی هم قطعا یک بازی ساده نیست. گرچه سپیدرود در رده های پایین جدول قرار دارد، اما این تیم می‌تواند حریف خطرناکی برای استقلال باشد. بازی با تیم های پایین جدولی در این مقطع خیلی خطرناک است و شفر و بازیکنانش باید از همه داشته های خود برای این بازی مهم استفاده کنند.

اخبار استقلال

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار