حواشی بازی استقلال و سپیدرود

در حالی که دیدار تیم های استقلال و سپیدرود یک ساعت دیگر آغاز می شود در اطراف ورزشگاه آزادی ترافیک نیمه‌سنگینی مشاهده می شود.

 

به گزارش استقلال نیوز، دو تیم استقلال تهران و سپیدرود رشت در چارچوب رقابت‌های لیگ برتر در هفته بیست و سوم از ساعت ۱۶ در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد.

 در ادامه حواشی این دیدار را مشاهده خواهید کرد:

* با توجه به اینکه نزدیک به یک ساعت مانده به شروع مسابقه، استقبال کمی از طرف هواداران استقلال صورت گرفته است و کمتر از ۱۰۰۰ هوادار در ورزشگاه حضور دارند.

* هواداران سپیدرود که با پرچم قرمز رنگ به ورزشگاه آزادی آمده‌اند در جایگاه ۳۴ استادیوم حضور دارند و تیم محبوب خودشان را تشویق می‌کنند.

* بیرون ورزشگاه آزادی هواداران در حال آمدن به استادیوم هستند ترافیک نیمه‌سنگینی در محوطه ورزشگاه آزادی وجود دارد.

* درهای ورزشگاه از ساعت 14 به روی تماشاگران باز شد، اما استقبال چندانی از این دیدار به عمل نیامده است و تعداد اندکی از هواداران استقلال تاکنون روی سکوها‌ مستقر شده‌اند.

* اتوبوس استقلال هم ساعت ۱۴:۳۰ دقیقه به ورزشگاه آزادی رسید و هواداران با دیدن بازیکنان استقلال ذوق‌زده شده و به حمایت تیم استقلال پرداختند.

* بعضی از هواداران استقلال هم بعد از دیدن اینکه استقبال کمی از این بازی صورت گرفته بسیار متعجب شدند و امیدوار هستند که هواداران استقلال به ورزشگاه آزادی بیایند.

* کادر تدارکاتی دو تیم استقلال و سپیدرود از ساعت ۱۴:۵۰ دقیقه به زمین ورزشگاه آزادی آمدند تا قسمتی از زمین را آماده تمرین قبل از بازی کنند.

* فعلاً حدود هزار هوادار استقلال در ورزشگاه حاضر شده‌اند و 500 هوادار هم به‌عنوان طرفداران تیم سپیدرود به‌ ورزشگاه آزادی آمده‌اند.

* شفر و بازیکنان استقلال هم هنگام مواجه شدن با ورزشگاه خالی از تماشاگر آزادی، از این موضوع تعجب کردند.

* سیدمهدی رحمتی بازی استقلال - سپیدرود را از روی نیمکت تماشا خواهد کرد. بر خلاف اینکه موقع فیکس بودن او، حسینی برای گرم کردن به زمین نمی‌آمد، اما رحمتی نظاره‌گر تمرین پیش از بازی حسینی است.

* ترکیب تیم سپیدرود توسط علی کریمی برای این دیدار مشخص و به شرح زیر اعلام شد: ایمان صادقی، امید سام‌کن، علیرضا نورمحمدی، حسین کعبی، میلاد قربانزاده٬ میثم فردوسی، علی عباسی، حسین ابراهیمی٬ پویا نزهتی ٬عماد میرجوان و محمد غلامی. نکته جالب توجه ترکیب سپیدرود مقابل استقلال، حضور صادقی، کعبی و نورمحمدی است که هر سه آنها سابقه حضور در پرسپولیس را در کارنامه‌شان دارند.

* بازیکنان استقلال بعد از گرم کردن زمین مسابقه را ترک کردند.

* تیام آخرین بازیکنی بود که با تشویق شدید هواداران زمین مسابقه را ترک کرد و دقایقی بعد از خروج بازیکنان برای انجام تمرینات اختصاصی در زمین باقی ماند.

اخبار استقلال

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار