حواشی بازی استقلال و سپیدرود

در حاشیه دیدار استقلال و سپیدرود رحمتی کاپیتان استقلال با علی کریمی سرمربی تیم رقیب صحبت کرد.

 

به گزارش استقلال نیوز، تیم های استقلال تهران و سپیدرود رشت از هفته بیست و سوم لیگ و از ساعت 16 در ورزشگاه آزادی آغاز شده است.

حاشیه های این دیدار را در زیر خواهید خواند:

* قبل از شروع دیدار، از جمعی از فرماندهان بازنشسته نیروی هوایی تجلیل به عمل آمد. همچنین از محمد خرمگاه و یدالله اکبری دو پیشکسوت استقلال تقدیر شد.

* وینفرید شفر به محض دیدن کریمی او را در آغوش گرفت و از او استقبال گرمی کرد.

* علی کریمی به نیمکت استقلال رفت و با تمام بازیکنان این تیم خوش و بش کرد.

* سید مهدی رحمتی به محض دیدن کریمی او را در آغوش گرفت و لحظاتی با او صحبت کرد و به او گفت با حرفهایی که زدی فوتبال ایران را دگرگون کردی.

* سرمربی سپیدرود در یک اقدام بی سابقه به سمت هواداران استقلال رفت و بابت تشویق های بی امانی که از او می شد به ابراز احساسات هواداران استقلال پاسخ داد.

* در دقیقه 10 بازی استقلال و سپیدرود ایمان صادقی به داور اعلام کرد آسیب دیده و احتیاج به مداوا دارد که علی کریمی بلافصاله لب خط رفت و با حرکات دست خود به وی نشان داد که سریعتر از جایش بلند شود. کریمی با این حرکت نشان داد نمی خواهد تیمش وقت کشی کند به همین دلیل از گلر تیمش خواست زودتر به بازی ادامه بدهد.

* فرشید اسماعیلی که بعد از چند هفته در ترکیب ثابت استقلال قرار گرفت بعد از گلزنی نوشته زیر پیراهن خود را که یا امام رضا (ع) بود را به تماشاگران نشان داد.

* در دقیقه 16 مسابقه هواداران استقلال مهدی قائدی بازیکنی که در سانحه رانندگی آسیب دیده است را تشویق کردند. قائدی در استقلال شماره 16 را می پوشد.

* تعدادی از طرفداران استقلال در رو به روی جایگاه مثل بازی های قبل علیه افتخاری شعار دادند اما خیلی زود شعارهای آنها فروکش کرد.

* در دقیقه 22 طرفداران استقلال مرحوم پورحیدری را تشویق کردند.

* هنگامی که داور در دقیقه 23 به سود سپیدرود خطا اعلام کرد شفر به این تصمیم داور معترض شد.

* هواداران تیم سپیدرود با وجود اینکه تیمشان از حریف عقب است تیم خود را تشویق کرده و سرو صدای زیادی در ورزشگاه ایجاد کردند.

* پندار توفیقی در کنار بویان هافبک مقدونیه ای استقلال بازی را تماشا می کند.

* هواداران تیم استقلال مثل بازی های گذشته این تیم علیه عادل فردوسی پور شعار دادند.استقلالی ها مدت ها است علیه مجری و تهیه کننده برنامه 90 شعار می دهند و در اکثر بازی هایی که این تیم در تهران انجام می دهد این اتفاق رخ می دهد.

* در دقیقه 42 جابر انصاری روی ایمان صادقی مرتکب خطا شد که علیرضا امامی فر دستیار کریمی به شدت به داور روی این صحنه اعتراض کرد. مربی سپیدرود معتقد بود انصاری باید اخراج می شد.

* ماما به تیام مهاجم سنگالی و جدید استقلال در بین دو نیمه مشغول گرم کردن شد که همین موضوع باعث شد تا هواداران استقلال این بازیکن را تشویق کنند.

* در حالی که در بین دو نیمه از محمد خرمگاه و یدالله اکبری تقدیر به عمل آمد خسرو حیدری به سمت مربی نیم فصل اول آبی پوشان رفت و برخورد گرمی با وی داشت.

* حرکات وینفرید شفر در کنار خط بسیار عجیب است و سرمربی استقلال آرام و قرار ندارد. از سوی دیگر علی کریمی در کنار خط بسیار آرام است و مرتب جای خود را با امامی فر عوض می کند.

* در دقیقه 63 داور برای استقلال خطا اعلام کرد که هواداران سپیدرود به شدت علیه داور شعار دادند.در ادامه بین طرفداران استقلال و سپیدرود درگیری لفظی به وجود آمد.

* امید ابراهیمی در این فصل اولین گلش را برای استقلال در ورزشگاه آزادی به ثمر رساند.

* هواداران استقلال  که مشغولتشویق ایسلندی بودند، بازیکنان نیز به جمع آنها اضافه شدند و آنها را همراهی کردند.

* بازیکنان و کادرفنی سپیدرود به سمت هواداران خود رفته و از آنها تشکر کردند.

* علی کریمی، سرمربی سپیدرود با تک تک نیمکت نشینان استقلال دست داد و هواداران استقلال نیز کریمی را مورد تشویق قرار دارند و به نوعی او را به خاطر مسائل چند روز گذشته حمایت کردند.

* هواداران استقلال با تشویق کریمی سعی کردند بی فرهنگی هواداران تیم دوم پایتخت مقابل فرهاد مجیدی را به آنها یادآوری کنند.

* شفر سرمربی استقلال بلافاصله پس از سوت پایان بازی با داوران دست داد  و خسته نباشید گفت.

* سیدمهدی رحمتی به هنگام خروج از زمین به سمت علی کریمی رفت و لحظاتی با او به طور اختصاصی صحبت کرد.

* معاون ورزشی باشگاه استقلال هم در پایان دیدار به زمین آمد و با تک تک بازیکنان روبوسی و از آنان بابت این موفقیت تشکر کرد.

 

اخبار استقلال

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار