سیروس دین محمدی

پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: سبک بازی در آسیا با لیگ برتر کاملاً متفاوت است و به نظر من استقلال در آسیا باید به صورت بسته بازی کند.

 

به گزارش استقلال نیوز، سیروس دین محمدی پیشکسوت باشگاه استقلال در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس، درباره پیروزی 3 بر صفر استقلال مقابل سپیدرود رشت گفت و گو کرد. در ادامه متن این گفت و گو رامشاهده خواهید کرد:

* پیروزی 3 بر صفر استقلال مقابل سپیدرود رشت؟

بازی خیلی خوبی بود در این مسابقه هافبک‌های استقلال به خط حمله اضافه می‌شدند و موقعیت‌های گلزنی خوبی هم برای هافبک‌ها خلق شد. به نظر من جپاروف یکی از تأثیرگذارترین و محوری‌ترین بازیکنان استقلال است. این بازیکن در بازی با سپیدرود به خوبی با فرشید اسماعیلی هماهنگ بود و همکاری این دو هافبک باعث شد که بارها استقلال صاحب موقعیت گلزنی شود. استقلال به نظر من نباید با دو هافبک دفاعی بازی کند اگر استقلال همیشه مثل بازی با سپیدرود روزبه چشمی را به عنوان هافبک دفاعی داشته باشد و امید ابراهیمی یک پله از او جلوتر بازی کند موفق‌تر است. به نظر من سبک بازی داریوش شجاعیان و سرور جپاورف شباهت زیادی به هم دارد و شاید بهتر است که یکی از این دو نفر فقط در ترکیب استقلال قرار بگیرد. همانطور که در بازی ذوب‌آهن دیدید حضور آن دو نتوانست خیلی موفق باشد اما در بازی با سپیدرود همکاری جپاروف و اسماعیلی عالی بود.

* پرسپولیس را می‌توان قهرمان لیگ دانست؟

شرایط دربی با همه بازی‌ها فرق می‌کند، پرسپولیس را می‌توان قهرمان لیگ دانست اما واقعیت آن است که استقلال هم در این فصل می‌تواند جام حذفی را بگیرد ضمن اینکه بازیکنان استقلال می‌خواهند توانایی‌هایشان را ثابت کنند و بگویند این فصل اتفاقات باعث شد که از نظر امتیازی به پرسپولیس نرسند بنابراین در دربی ممکن است استقلال پیروز شود.

* دیدار هفته آینده استقلال با الریان قطر؟

الریان تیم خیلی خوبی است سبک بازی در آسیا با لیگ برتر کاملاً متفاوت است من 4، 5 دوره تجربه حضور در آسیا را داشته‌ام به نظر من استقلال در آسیا باید به صورت بسته بازی کند. قطعاً شفر این مسائل را بهتر می‌داند تیم‌های عربی مثل الریان به دنبال مالکیت توپ هستند و استقلال نباید به حریف فضا بدهد.

* دیدار با مس رفسنجان در هفته بیست و سوم لیگ دسته اول؟

علی سامره با مس رفسنجان در نیم‌فصل دوم عالی کار کرده و شاید بتوان این تیم را صدرنشین نیم‌فصل دوم دانست. ما هم شرایط سختی داریم و در تبریز می‌خواهیم سه امتیاز را بگیریم.

اخبار استقلال

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار