تیم جوانان استقلال
تیم جوانان استقلال در سکوت کامل این باشگاه و مدیرانش تنها یک پیروزی تا قهرمانی لیگ جوانان تهران فاصله دارد.
 
به گزارش استقلال نیوز، پنج شنبه آینده تیم فوتبال جوانان استقلال شانس این را دارد که تنها دو روز بعد از بازی آسیایی استقلال مقابل الریان قطر، در آخرین هفته لیگ جوانان باشگاههای تهران در صورت پیروزی مقابل مقاومت تهران به مقام قهرمانی این رقابت ها دست پیدا کند.
تیم جوانان استقلال با 69 امتیاز در رده دوم جدول قرار دارد و مقاومت تهران با ۷۲ امتیاز در رتبه اول جای گرفته است.
در مسابقه هفته پایانی بین این دو تیم که به نوعی فینال این رقابت ها محسوب می شود به دلیل تفاضل گل بسیار عالی(59+) چوانان استقلال، آبی پوشان در صورت پیروزی به مقام قهرمانی دست پیدا می‌کنند.
جوانان استقلال تا قبل از هفته آخر با ۷۹ گل زده و ۲۰ گل خورده عنوان بهترین خط حمله و خط دفاع لیگ تهران را در اختیار دارند و حتی با ۲ باخت، کمترین شکست را در بین ۱۶ تیم لیگ داشته اند.
 
* بی اعتنایی تأسف بار باشگاه استقلال
در شرایطی که جوانان استقلال تنها یک قدم تا قهرمانی باشگاه های تهران فاصله دارد، دریغ از یک خبر درباره شرایط حساس این در آستانه هفته پایانی لیگ جوانان در رسانه های رسمی باشگاه!
حتی تا کنون هیچ خبری درباره پیروزی ۳ بر صفر دیروز این تیم مقابل نیروی زمینی در سایت باشگاه منتشر نشده است!
میزان غفلت رضا افتخاری و معاونین او نسبت به اوضاع تیم جوانان به حدی است که می‌توان قهرمانی احتمالی این تیم را هم پای مدیران این باشگاه ننوشت! این را هم بدانید که تیم جوانان از نظر مالی شرایط اسفناکی دارد.
شاید پیگیری پیج‌ها و کانال‌های هواداری در هفته پیش رو باعث شود که مسئولان باشگاه استقلال اندکی به خود بیایند و از تیم جوانان در آستانه قهرمانی حمایت کنند. فراموش نکنیم که وضعیت رسیدگی به آکادمی استقلال، همیشه همین بوده و مدیران گذشته هم بهتر از افتخاری نبودند! این مدیریت غلط سال هاست که مدام تکرار می‌شود.
به گزارش استقلال نیوز، دیدار جوانان استقلال و مقاومت تهران، روز پنج شنبه ۲۶ بهمن ساعت 14:00 در ورزشگاه هویزه(استقلال جنوب) برگزار خواهد شد.
محمد نوری‌فر
نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار