صادق ورمزیار

پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: زمان و مکان دقیق بازی جوانان استقلال مقابل مقاومت را در روزهای آتی اعلام می‌کنیم تا هواداران در صورت امکان در ورزشگاه حاضر شوند.

 

به گزارش استقلال نیوز، صادق ورمزیار پیشکسوت باشگاه و مدیر آکادمی استقلال در گفت‌و‌گو با سایت رسمی باشگاه، در خصوص شرایط تیم جوانان استقلالتوضیحاتی داد. در ادامه متن این مصاحبه را مشاهده خواهید کرد:

* شرایط تیم جوانان استقلال؟

خوشبختانه با حمایت های آقای افتخاری، آکادمی استقلال در فصل جاری روند نسبتا خوبی را پشت سر گذاشت و بهترین موفقیت ما در رده جوانان حاصل شد. در این رده با هدایت محمد فدایی، جوانان استقلال که آینده‌ساز این باشگاه هستند درحال حاضر شانس خوبی برای کسب عنوان قهرمانی دارند‌. در 20سال گذشته هیچگاه تیم‌های رده پایه استقلال این اتفاق برایشان رخ نداده بود و قطعا در فصل بعد تلاش می‌کنیم این موفقیت برای دیگر تیم‌های پایه هم رخ دهد. دیدار جوانان استقلال با مقاومت در اواخر هفته پیش روی است که زمان و مکان دقیق آن را در روزهای آتی اعلام می‌کنیم تا هواداران در صورت امکان در ورزشگاه حاضر شوند. به هرحال در صورت پیروزی در آن بازی ما قهرمان می‌شویم.

* شرایط تست برای سال آینده؟

در هفته‌های پیش روی جهت تست گیری اطلاعیه می‌دهیم. تنها اطلاعیه‌ای که روی کانال و سایت رسمی باشگاه استقلال قرار می‌گیرد اهمیت دارد و علاقمندان متوجه باشند که در غیر این صورت احتمال دارد در دام سودجویان گرفتار شوند. به همین دلیل مراتب تست‌گیری را رسما از طریق سایت و کانال باشگاه استقلال اطلاع‌رسانی می‌کنیم.

 

اخبار رده پایه استقلال

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار