ترکیب استقلال مقابل الریان قطر

ترکیب استقلال تهران برای دیدار مقابل الریان قطر از هفته اول لیگ قهرمانان آسیا 2018/19 اعلام شد.

 

به گزارش استقلال نیوز، بازیکنان منتخب کادر فنی تیم فوتبال استقلال برای دیدار مقابل الریان قطر از بازی های هفته اول لیگ قهرمانان آسیا به شرح زیر خواهد بود:

سید حسین حسینی، سید مجید حسینی، پژمان منتظری، وریا غفوری، امید نورافکن، امید ابراهیمی، روزبه چشمی، سرور جپاروف، داریوش شجاعیان، جابر انصاری، علی قربانی

ترکیب استقلال مقابل الریان

به گزارش استقلال نیوز، امشب اولین تجربه آسیایی و بین المللی وینفرید شفر روی نیمکت استقلال خواهد بود. در روزی که فرشید اسماعیلی به دلیل محرومیت و مهدی قائدی که می توانست ستاره آبی پوشان در دیدارهای آسیایی باشد به دلیل مصدومیت در لیست 18 نفره قرار ندارند. ضمن اینکه سرمربی استقلال ترجیح داد در خط حمله از مامه بابا تیام استفاده نکند و باز هم به علی قربانی اعتماد کرد.

* سید حسین حسینی، سید مجید حسینی و امید نورافکن به عنوان جوان اول های استقلال، باید از تجربه موفق خود در لیگ برتر استفاده کنند و با کمترین اشتباه مقابل ستاره های تیم قطری قرار بگیرند. کوچکترین اشتباه در مقابل تیم های آسیایی می تواند تبعات سختی داشته باشد.

** پژمان منتظری به عنوان کاپیتان، سرور جپاروف به عنوان قلب خط میانی و امید ابراهیمی به عنوان فرمانده استقلال، برگ برنده سرمربی آلمانی در دیدار امشب خواهند بود و با آرامش می توانند نبض بازی را برای استقلال در دست بگیرند.

*** روزبه چشمی و داریوش شجاعیان اولین دیدار آسیایی خود را تجربه خواهند کرد و به قطع هواداران و کادر فنی امید زیادی به درخشش آن ها خواهند داشت.

**** وریا غفوری، آماده ترین دفاع راست ایران، چنانچه همانند لیگ آزادی عمل برای نفوذ داشته باشد می تواند برای دفاع الریان دردسرساز شود.

***** در خط حمله هم باید دید آیا جابر انصاری و علی قربانی می توانند از اعتماد شفر استفاده کنند و برای قرار گرفتن در ترکیب اصلی در دیدارهای آینده رقیب سرسختی برای تیام و سایر مهاجمان باشند یا خیر؟!

به گزارش استقلال نیوز، نیمکت نشینان استقلال در دیدار امشب عبارتند از: سید مهدی رحمتی، خسرو حیدری، آرمین سهرابیان، فرشید باقری، مامه بابا تیام و بهنام برزای.

به این ترتیب عرشیا بابازاده، محسن کریمی و بویان نادینوف از لیست 18 نفره آبی پوشان برای دیدار مقابل الریان خط خوردند.

اخبار استقلال

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار